last waterinloop

Ter vervanging van het oude geliefde startpagina prikbord.
Plaats reactie
defender

last waterinloop

Bericht door defender »

via passagierskant komt er water binnen,ik heb er mijn luidspreker uit gehaald en zie niets,maar het komt langs de onderkant van het dashboard gelopen,ik ben en een tijdje aan het zoeken langs de buitenkant maar vind het niet,weet iemand raad,ik heb als polyster matje aangebracht maar water komt nog steeds
vervelend na een dagje regen voetjes zijn dan nat al je een tijdje erin zit,matten eh ik al kunnen weg gooien
dus graag hulp indien mogelijk
Marijn & Simba

Re: last waterinloop

Bericht door Marijn & Simba »

Defender? Welk jaar?

Het kan overal naar binnen lopen, meestal via de deurstijlen of langs de afdichtingen van de voorruit.
Marijn & Simba & Serious & Optimus

Since I've got my Land Rover, my other car needs therapy.

Afbeelding
Gerard90Td5

Bericht door Gerard90Td5 »

Googel even op defender water ingress of kijk op de website van landerieiziger atelier klanten; staan verschillende gedocumenteerde verholpen waterlekkages op, geeft je iig een indruk wat je kunt doen of laten doen.

Mvg Gerard90Td5
defender

Bericht door defender »

gasten bedankt,ik heb al het een en ander gevonden,dit is dank zij jullie,prettig eindjaar en een gezond 2016 :D
Marc-my-Words

Bericht door Marc-my-Words »

defender schreef:gasten bedankt,ik heb al het een en ander gevonden, dit is dank zij jullie, prettig eindjaar en een gezond 2016
En waar kwam het nu binnen ?
Bij mijn vorige auto was een zo nu en dan optredende lekkage ineens weg ... na een nieuwe voorruit incl nieuw ruitrubber (en een zorgvuldige plaatsing van die ruit + rubber).
Gerard90Td5

Bericht door Gerard90Td5 »

Idd handig om te weten!!!
Plaats reactie