via passagierskant komt er water binnen,ik heb er mijn luidspreker uit gehaald en zie niets,maar het komt langs de onderkant van het dashboard gelopen,ik ben en een tijdje aan het zoeken langs de buitenkant maar vind het niet,weet iemand raad,ik heb als polyster matje aangebracht maar water komt nog steeds
vervelend na een dagje regen voetjes zijn dan nat al je een tijdje erin zit,matten eh ik al kunnen weg gooien
dus graag hulp indien mogelijk
last waterinloop
- Marijn & Simba
Re: last waterinloop
Defender? Welk jaar?
Het kan overal naar binnen lopen, meestal via de deurstijlen of langs de afdichtingen van de voorruit.
Het kan overal naar binnen lopen, meestal via de deurstijlen of langs de afdichtingen van de voorruit.
Marijn & Simba & Serious & Optimus
Since I've got my Land Rover, my other car needs therapy.

Since I've got my Land Rover, my other car needs therapy.

-
Googel even op defender water ingress of kijk op de website van landerieiziger atelier klanten; staan verschillende gedocumenteerde verholpen waterlekkages op, geeft je iig een indruk wat je kunt doen of laten doen.
Mvg Gerard90Td5
Mvg Gerard90Td5
gasten bedankt,ik heb al het een en ander gevonden,dit is dank zij jullie,prettig eindjaar en een gezond 2016 

-
En waar kwam het nu binnen ?defender schreef:gasten bedankt,ik heb al het een en ander gevonden, dit is dank zij jullie, prettig eindjaar en een gezond 2016
Bij mijn vorige auto was een zo nu en dan optredende lekkage ineens weg ... na een nieuwe voorruit incl nieuw ruitrubber (en een zorgvuldige plaatsing van die ruit + rubber).
-
Idd handig om te weten!!!