




235-85-16 ligt er nu op, AT's , maar wil muds.... en verhogen...

en dan alleen de veren of ook de bushes en hockeysticks? en m'n 200tdi loopt lekker, zat trekkracht, en 100-110 easy op de snelweg... ( 125 geklokt, toen was m'n durf op ) maar opschroeven?? en heb een standaard 110, waarom evt. een sper voor/achter?
aan de éne kant vindt ik de uitstraling en de verbazing hoe ver een redelijk standaard Land Rover komt wel er leuk om te ervaren, maar als ik dan met wat wijsheid, durf/bravoure en stuurmanskunst door , zeg maar een rood parcours kom, wil ik eigenlijk, stiekem naar zwart of dubbel rood en ook die proberen....en dat gaat echt nie lukken nie met m'n oude barrel op deze wijze geprepareerd...
dus iemand een tip/opmerking/toevoeging?? ops:

DSCF1062.jpg --> mod_embed_images_loadimage('f7608bc38a21138ceee2b463561d4ae8', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Ftdfour.nl%2Ffotos%2Fphotos%2F2014-09-23%2520-%2520katwijk%2FDSCF1062.jpg', 'http://tdfour.nl/fotos/photos/2014-09-23%20-%20katwijk/DSCF1062.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Ftdfour.nl%2Ffotos%2Fphotos%2F2014-09-23%2520-%2520katwijk%2FDSCF1062.jpg', '', 17311161, 600, 600, 'Loading image ...', false); [/quote]