ben al een tijdje aan het dubben, maar ik denk dat ik m'n redelijk standaard 110 uit '84 met alleen een lier en snorkel( en goed gesealed!) en AT's wat meer uitdaging wil bezorgen...Heerde kwam ik met aflaten en goed kijken nergens vast te staan, en kom vaak wel zelf weg zonder recovery, snap na aantal jaren off-roaden light/medium wel het één en ander... en sta vaak langs de kant te kijken en te zeggen hoe anderen het "moeten"doen
:lol: :mrgreen: :roll: ;maar wil meer.... dus ik zat te verzinnen HOE ik wat verder kom.... dus richting Hard, ipv light/medium... :mrgreen: :mrgreen: zonder dat het ten koste gaat van de wegligging, geluidservaring enz. ( en budget
)
235-85-16 ligt er nu op, AT's , maar wil muds.... en verhogen... :roll: waarvoor wel/niet? en 235.... kun je er zonder problemen ook breder op zetten?
en dan alleen de veren of ook de bushes en hockeysticks? en m'n 200tdi loopt lekker, zat trekkracht, en 100-110 easy op de snelweg... ( 125 geklokt, toen was m'n durf op
) maar opschroeven?? en heb een standaard 110, waarom evt. een sper voor/achter?
aan de éne kant vindt ik de uitstraling en de verbazing hoe ver een redelijk standaard Land Rover komt wel er leuk om te ervaren, maar als ik dan met wat wijsheid, durf/bravoure en stuurmanskunst door , zeg maar een rood parcours kom, wil ik eigenlijk, stiekem naar zwart of dubbel rood en ook die proberen....en dat gaat echt nie lukken nie met m'n oude barrel op deze wijze geprepareerd...
dus iemand een tip/opmerking/toevoeging??
ops: :mrgreen:
[/quote]