Nou kan het zijn dat Ashcroft prutsers zijn, maar ook dat deze persoon bang is voor concurrentie, dus graag jullie mening.
Groet, Sylvester.
Elke bak heeft een eigen nummer, op basis van de eerste 3 karakters (even uit mij hoofd, cijfer,cijfer,letter) kan de leeftijd en de overbrengverhouding bepaald worden ..de volgnummers zijn uniek.Erik Peters schreef: zo 15 mar 2026, 09:13 Je zou ook nog kunnen overwegen om jouw tussenbak bij Ashcroft te laten reviseren, dus overleggen en opsturen zodat ze jouw bak kunnen reviseren en na revisie (en betaling) sturen zij jouw bak weer terug. Dan ben je de bak wel geruime tijd kwijt en staat de Defender stil in de werkplaats.
(En om er zeker van te zijn dat jouw bak ook weer terugkomt zou je een kenmerk/nummer o.i.d. ergens in het bakhuis kunnen slaan).
Groet,
Erik.
Geen enkele ervaring maar ze worden best vaak genoemd en eigenlijk steeds zonder negatieve aanleiding en ook zonder dat er negatieve reacties volgden.Sylvester schreef: vr 13 mar 2026, 19:07 ... Wie heeft ervaring met de revisiebakken van Ashcroft. Ik vraag dit omdat ik bij een prijsopgave bij een bedrijf de naam heb laten vallen waarop de betreffende persoon furieus werd en mij zei dat hij niets met deze prutsers te maken wilde hebben. ...