IK heb nog een paar foto's van de prikkerdag, grootste gedeelte is mislukt door stof in de camera maar ja..
ik heb het op een ftp server gezet
ip nummer 213.46.70.134
login :laro
password :laro
mocht het niet lukken of iemand ze op een ander manier wil heben hoor ik het wel
groetjes johan en Esther
foto's prikkerdag
Moeilijk bereikbaar
Volgens mij is je ftp-server zeer slecht bereikbaar.
Gister paar keer thuis geprobeerd nu op me werk maar krijg geen verbinding.
Waarom maak je er geen simpelen site om, want ik vraag me af of veel prikker s kunnen ftpen. Kan je er eventueel mee helpen.
Groet,
martijn
[landrover.mine.nu]
Gister paar keer thuis geprobeerd nu op me werk maar krijg geen verbinding.
Waarom maak je er geen simpelen site om, want ik vraag me af of veel prikker s kunnen ftpen. Kan je er eventueel mee helpen.
Groet,
martijn
[landrover.mine.nu]
Re: Moeilijk bereikbaar
Eventueel kun je de foto's ook naar mij mailen zet ik ze op mijn site bij de andere prikkerdag foto's.........
Groet Bowy
Groet Bowy
Denk dat je gelijk hebt, hij was gister wel benaderbaar maar waren 2 mensen tegelijk heidi aan het downloaden 750 mb, dat duurd wel ff, maargoed zal vanavond eens kijken of ik mijn homepage nog kan benaderen en ze daar op zetten, moest ik toch al eens gaan doen, mocht je tips hebben graag, ik heb nog nooit een homepage zelf gebouwd, ik ben dan wel netwerk engeneer, maar software is nooi mijn sterkste kant geweest.
groet johan
groet johan
JOhan, download via kazaa even Microsoft Frontpage Express. Als je met Word overweg kunt kan dat niet mislukken...... (is mij ook gelukt. )
Sterkte Groet Bowy
Sterkte Groet Bowy