foto's prikkerdag

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
johan88Lw

foto's prikkerdag

Bericht door johan88Lw »

IK heb nog een paar foto's van de prikkerdag, grootste gedeelte is mislukt door stof in de camera maar ja..

ik heb het op een ftp server gezet

ip nummer 213.46.70.134

login :laro
password :laro

mocht het niet lukken of iemand ze op een ander manier wil heben hoor ik het wel

groetjes johan en Esther
johan88Lw

Heidi

Bericht door johan88Lw »

Oja staat oook een film van heidi tussen , enwat disney films voor d ekids, dat duurd wel een dag of2 voor die over het kabeltje is, kun je beter ff mailen.. dan zet ik ze apart om over te halen.

mvg johan
The_Dude

Moeilijk bereikbaar

Bericht door The_Dude »

Volgens mij is je ftp-server zeer slecht bereikbaar.
Gister paar keer thuis geprobeerd nu op me werk maar krijg geen verbinding.
Waarom maak je er geen simpelen site om, want ik vraag me af of veel prikker s kunnen ftpen. Kan je er eventueel mee helpen.

Groet,
martijn
[landrover.mine.nu]
Serious IIa

Re: Moeilijk bereikbaar

Bericht door Serious IIa »

Eventueel kun je de foto's ook naar mij mailen zet ik ze op mijn site bij de andere prikkerdag foto's.........

Groet Bowy
johan88lw

Bericht door johan88lw »

Denk dat je gelijk hebt, hij was gister wel benaderbaar maar waren 2 mensen tegelijk heidi aan het downloaden 750 mb, dat duurd wel ff, maargoed zal vanavond eens kijken of ik mijn homepage nog kan benaderen en ze daar op zetten, moest ik toch al eens gaan doen, mocht je tips hebben graag, ik heb nog nooit een homepage zelf gebouwd, ik ben dan wel netwerk engeneer, maar software is nooi mijn sterkste kant geweest.

groet johan
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

JOhan, download via kazaa even Microsoft Frontpage Express. Als je met Word overweg kunt kan dat niet mislukken...... (is mij ook gelukt. )

Sterkte Groet Bowy
Plaats reactie