APK station in Heemskerk en omgeving en oproepje fietser.

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
A.Wilbie

APK station in Heemskerk en omgeving en oproepje fietser.

Bericht door A.Wilbie »

Is er nog een APK station in de regio welke verstand heeft van de oude land rovers met hun nukken etc?
trouwens als Arnold even wil buurten, ik ben even in nederland
Michel WaZ

Re: APK station in Heemskerk en omgeving en oproepje fietser.

Bericht door Michel WaZ »

Hoi, hier even een reactie van een ' ouwe ezel " nu wonend in Wijk aan Zee. Ik ga altijd naar Gerard van Tunen in Heemskerk het is een doe hetzelf garage op de Lijnbaan tevens APK keuringsstation ik heb zeer prettige ervaringen met deze garage. Je laat hem eerst even een proef APK doen en je eventuele afkeurpunten worden genoteerd. Als ze terplekke te reparen zijn kan je dat meteen doen.
Gisteren heb ik weer een verse APK verkregen op deze manier, lukt het niet meteen vanwege onderdelen dan kan je deze rustig bestellen en later de reparaties ter controle laten zien en je APK is in orde.

groet Michel WaZ

RRC '86 V8

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/11/2014 18:15 door Michel WaZ.
sjorsboomschors/aka/PP

Bericht door sjorsboomschors/aka/PP »

zo doe ik het ook hier in a'dam, al kan mijn 110 niet overal op de brug ivm 2.13 hoogte en heb div. garages gehad die een 4WD & de handrem van LR niet helemaal snappen met remmenproef
fenix2

Bericht door fenix2 »

"Dalton" in heemskerk heeft mijn 109 van APK voorzien vorig jaar.

groetjes, Fenna
sjorsboomschors/aka/PP

jij mag bijna weer Fenna... aan het einde van 2015 toch??
fenix2

Bericht door fenix2 »

Januari 2016 Sjors
sjorsboomschors/aka/PP

damn
Exfietser

Bericht door Exfietser »

Hi Arjan,

Uitgeest garage van velzen in uitgeest. En ik wil wel graag buurten hoor. Al een paar keer geprobeerd maar niemand getroffen.

Arnold.
A.Wilbie

Bericht door A.Wilbie »

De gehele donderdag ben ik thuis arnold.
Qua apk stations, de gene op de Lijnbaan deed moeilijk over zaken die er eigenlijk niet to doen,
Zaken die nog binnen de apk norm vielen.

Apk garage van velsen... Remco van velsen? Was volgens mij een oud klas genoot van me, het zal informeren bij Dalton worden denk ik.
jamaar

Bericht door jamaar »

Ben dus net goedgekeurd bij
APK De Garage
Eendrachtstraat 25
1951 Velsen-Noord
kan je heen zonder afspraak
Aardige keurmeester die niets overbodig doet en nu weet dat een landrover een parkeer rem heeft

voorjamaar-1.jpg --> mod_embed_images_loadimage('12b56d99bb7758bfaedc9b4a589a37c4', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fi1207.photobucket.com%2Falbums%2Fbb477%2Fsjeroens%2Fvoorjamaar-1.jpg', 'http://i1207.photobucket.com/albums/bb477/sjeroens/voorjamaar-1.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fi1207.photobucket.com%2Falbums%2Fbb477%2Fsjeroens%2Fvoorjamaar-1.jpg', '', 17308569, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Michel WaZ

Bericht door Michel WaZ »

Oké jammer dat er een discussie over de APK eisen is ontstaan, zijn niet mijn ervaringen met hun. Van alle apk eisen heb ik geen verstand, wel dat hun alles netjes uitleggen en je de kans geven het op te lossen.
Ik heb met andere garages de ervaring afkeur is afkeur , wegwezen en kom maar terug als het gerepareerd is en dan weer het APK bedrag betalen.
Bij van Tunen helpen ze je zelfs om het te repareren dat zijn mijn ervaringen en dat alles voor 1 bedrag. Gewoon een beetje ouderwetse service is dat.

Tja er zijn APK garages die soms denken " ach dat kan nog wel ff " en zien de afkeur door de vingers. Ik heb liever een land rover zonder twijfel. Dan maar afkeur en daarna een reparatie zodat je weer met een goede auto over des Heren wegen mag zoeven.

Succes met je APK,

Groet Michel WaZ

RRC '86 V8
Frans Bonnes

Bericht door Frans Bonnes »

Michel WaZ Schreef:
-------------------------------------------------------

> Ik heb met andere garages de ervaring afkeur is
> afkeur , wegwezen en kom maar terug als het
> gerepareerd is en dan weer het APK bedrag
> betalen.

En zo hoort het eigenlijk ook volgens de regels, en er zullen steeds meer garages dat gaan doen, omdat het bedrag dat er nu gevraagd wordt voor een APK zeker de kosten niet dekt. En dan nog 2 keer keuren????.
A.Wilbie

Bericht door A.Wilbie »

Er werd door een derde, dus niet ons of de keurmeester gezeurd over zaken die met een oude land rover er niet toe doen.
De kosten van de APK is markt werking, concurentie is moordend...
eerst nog wat extra onderhoud en daarna denk ik naar Dalton.
Exfietser

Bericht door Exfietser »

Hoi Arjan,

Ik lees je berichtje nu pas. Ik moest donderdag en vrijdag werken. Ik rijdt zaterdag wel even langs.
A.Wilbie

Bericht door A.Wilbie »

Morgen is het een drukke dag met het verhuizen van de 101fc.
De sankey en andere wagens moeten ergens anders heen... Ik kan wel twee tripjes met een C catagorie vrachtwagen
Richting engeland maken om ruimte te creeren .
Plaats reactie