Prikkersritje Klazienaveen richting Z.O. Brabant/N-Limburg.
Prikkersritje Klazienaveen richting Z.O. Brabant/N-Limburg.
Ik heb in Klazienaveen een set van 5 velgen/banden gekocht die naar Meijel toe moeten, het zijn Mud banden 35" dus niet de kleinste....ziet iemand kans om ze bij mij (in de buurt) te krijgen. Mijn vergoeding is ruimer dan een pak gevulde koeken, gewoon een goede vergoeding is geen probleem. Als het niet lukt kan ik altijd nog een transportbedrijf inschakelen.
Gr, Bart
Gr, Bart
Re: Prikkersritje Klazienaveen richting Z.O. Brabant/N-Limburg.
Heb je zelf geen ritjes die kant op?
Nee, moet de hele week Nuenen-Hoeselt-Gent-Nuenen rijden naar de Sonac, lekker stinken dus en totaal andere kant (België) en het is 's avonds/'s nachts. Anders had ik met de truck wel een omweggetje genomen, gelukkig geen GPS aan boord....
VWA is daar trouwens ook niet zo blij mee, we worden regelmatig onderweg gecontroleerd....
Ik zou ze op kunnen halen en bij mij thuis op kunnen slaan....
Dalen.. direct aan de N34, 5 min vanaf A37
Dalen.. direct aan de N34, 5 min vanaf A37
Hoi Bart, ik heb een transporteur opdracht gegeven, en of ze bij Maurits liggen in Klazienaveen of bij jou dat maakt niks uit denk ik. Toch bedankt voor de moeite!
Gr Bart
Gr Bart
Transport is geregeld, wordt morgen opgehaald door van Eijk in Asten (bekende groene trucks), voor € 40,- kan ik zelf niet rijden of iemand z'n rug ermee blesseren. De gevulde koeken gaan naar de chauffeur:-)
Gr Bart
Gr Bart