Onlangs kwam ik op marktplaats een advertentie tegen voor een set spatlappen voor de achterzijde van een 110. Ik zocht een setje dus een prijs overeengekomen en de verkoper had ook nog een ander onderdeel wat ik zocht van een lijstje dat ik hem stuurde en zo de deal gemaakt.
Dit was op 10 september en op 24 september maar eens contact opgenomen en kreeg ik het verhaal dat iemand overleden was en hij niet tot verzenden toekomen was. Goed, alle begrip en hij zou het in orde maken. Weer 10 dagen later, nog niets gehoord en weer contact opgenomen en hij maakte zijn excuus en zou het gaan regelen.
Enkele dagen later werkte zijn telefoon niet meer en was de advertentie van marktplaats af.
Iemand meer temaken gehad met deze jongen? Als ik op zijn naam zoek kom ik wel op een filmpje op youtube van iemand die met een blauwe defender door een bos rijdt.
Inmiddels aangifte gedaan bij de politie.
EDIT:
Vandaag mail van de verkoper gehad. Gaf aan dat het hem even ontschoten is en schrok van de mail van de politie. Hem de gelegenheid gegeven mij een track en trace nummer te geven. Ik zal dan de aangifte intrekken.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/10/2014 16:42 door David.
Re: Opgelicht op Marktplaats
Re: Opgelicht op Marktplaats
Ik kan me niet voorstellen dat iemand een ander telefoonnummer heeft genomen om jou te ontlopen voor spatlappen van n paar tientjes.
Waarschijnlijk gewoon nalatig en slordig met dingen versturen. Kom ik regelmatig tegen bij aankopen op internet.
3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/10/2014 00:11 door Berry Weijers.
Waarschijnlijk gewoon nalatig en slordig met dingen versturen. Kom ik regelmatig tegen bij aankopen op internet.
3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/10/2014 00:11 door Berry Weijers.
Re: Opgelicht op Marktplaats (wellicht opgelost)
je kunt via Marktplaats en de politie bankrekeningnummers checken of ze bij de politie bekend zijn