110 op grijs
110 op grijs
Ik wil de 110 op grijs kenteken gaan zetten. Hij heeft al een hoger dak, dat 30 cm boven de voordeur uitsteekt. is het nu een kwestie van klapbankjes eruit en omkeuren?
of zijn er nog andere eisen?
of zijn er nog andere eisen?
Re: 110 op grijs
Een recht tussenschot van min 30cm hoog direct achter de voorstoelen, "onverbrekelijk met de carrosserie verbonden" (lijmen dus) ?!
Zie MRB en belastingdiens
Volgens mij vallen we in het vakje "Bestelauto met verhoogd dak (combi’s, kleine bestelauto’s en dergelijke)"
John_90_130_RRC-RIP
Zie MRB en belastingdiens
Volgens mij vallen we in het vakje "Bestelauto met verhoogd dak (combi’s, kleine bestelauto’s en dergelijke)"
John_90_130_RRC-RIP
Dan komt t vast in orde, succes bij de RDW. Ik was inArnhem en daar was het heel snel gepiept en betaal nu 96 euri per 3 maanden
HOERA, inderdaad glansrijk door de keuring gekomen. En bestelauto was geen enkel probleem, daar keken ze nouwelijksnaar. Maar doe nooit teveel regelwerk tegelijk bij de RDW! maakte de fout om naast het omkeuren naar grijs ook de auto over te schrijven op naam van vriendin. dat kan dan mooi in een keer denk je. binnen een werkdag was er een nieuw (geel) kenteken binnen, en na een week een brief dat we dat nieuwe kenteken moesten opsturen om een grijs geval te kunnen krijgen. weer 2 weken verder. maar ach, uiteindelijk lukt het dan wel.....
Hahaha ja daar was ik ook bang voor dus ik heb 3 stappenplan gedaan. Eerst RDW, Dan APK, en dan overschrijven.....
Maar wel lekker he nu maar 3 tientjes per maand aftikken
Maar wel lekker he nu maar 3 tientjes per maand aftikken