OKE EEN STATEMENT: BIJ DEZE GA IK OVER NA DE LAROPRIK

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
jacob

OKE EEN STATEMENT: BIJ DEZE GA IK OVER NA DE LAROPRIK

Bericht door jacob »

Gezien de onduidelijkheid over het waar hier en nu!!!

Het was mij een waar genoegen om na zon 16 jaar dagelijks op deze pagina te zijn geweest (en netje de reclame banners te hebben aangeklikt) "inkomsten voor de beheerder" van af nu de Laroprik te gaan lezen! Misschien ben ik in het beging lekker snel klaar. maar daar hebben ze de beste kaarten dus ik ga gokken dat jullie er ook zullen komen.

en zijn we af van deze discussie het hoe wat en waar.

En ach mochten we de "geheime eigenaar" toch niet zo aardig vinden. maken we gewoon weer een nieuwe statement :-)

zo als rumble heeft bewezen binnen een paar dagen weer een nieuwe plek. Het enige wat ons kan tegen houden is de "verdeel en heersstrategie"

gelukkig zijn wij prikkers met een gezamenlijke liefde. ik ben niet zo ban dat wij verdeelt worden.
Hoog uit even een beetje verwart omdat we elkaar niet kunnen vertellen waar we zijn.

Nou omdat voor te zijn ik ben te vinden op de LAROPRIK.

groetjes,

PS Berry geweldig bedankt ik hoop dat je een beetje kosten neutraal dit beheer werk hebt kunnen doen!
zo niet mijn waardering voor je geweldige inzet.
Bart van Dessel

Re: oké een statement: bij deze ga ik over naar de LaroPrik

Bericht door Bart van Dessel »

Velen zijn ons al voorgegaan Jacob, einde prikbord, leve de LaroPrik, voor mij verandert er niks, gewoon een andere website met ook een Land Rover forum met dezelfde prikkers. Dus eigenlijk verandert er niks.
bareld

Re: OKE EEN STATEMENT: BIJ DEZE GA IK OVER NA DE LAROPRIK

Bericht door bareld »

Voorlopig blijf ik hier op dit forum. Is nog steeds het meest actief en als deze pas op slot gaat als de nieuwe versie goed werkt blijf ik wel tereden
Plaats reactie