Hallo Prikkers
Ik ben bezig met de revisie van een 2,5 NA
nu heb ik ik inmiddels 3 oliepompen uitelkaar gehad en die zijn alle afgekeurd.
de geharde laag van de tandwielen laat los..
Nu wilde in bij turner enginering een revisie setje kopen maar dat vind ik na de verzendkosten etc (120€) een beetje prijzig
bij paddock kun je maar 1 merk kopen ik vermoed Br''tpart
Lrdirekt heeft meerdere merken waaronder bearmach
zou hier kwaliteits verschil in zitten ??
ben heel erg benieuwd naar julie reactie
Groetjes jochem
oliepomp 2,5 na
Re: oliepomp 2,5 na
Hallo prikkers
De oliepomp van de 2,25 benzine/diesel en de 2,5 benzine is overeens gelijk.
Heeft iemand misschien ervaring met deze pompen ??
Of heeft iemand die een goede pomp heeft liggen ??
Groetjes jochem
De oliepomp van de 2,25 benzine/diesel en de 2,5 benzine is overeens gelijk.
Heeft iemand misschien ervaring met deze pompen ??
Of heeft iemand die een goede pomp heeft liggen ??
Groetjes jochem
Re: oliepomp 2,5 na
Beste Jochem,
Hondertwintig euro voor een revisiesetje is een mooie prijs hoor. Daar betaal je eigenlijk niets te veel aan. In mijn dagelijkse werk kom ik véél tandwielen tegen, en geloof me, het vervaardigen van kwalitatief goede wielen is niet goedkoop. Ik denk dat Turner geen rommel verkoopt en die pomptandwieltjes óók gebruikt in de door hun gereviseerde motoren.
Mijn advies: (mits de portomonnee het toelaat) ga voor de beste kwaliteit pomptandwielen. Pomp kapot = motorschade.
Succes!
Willem
Hondertwintig euro voor een revisiesetje is een mooie prijs hoor. Daar betaal je eigenlijk niets te veel aan. In mijn dagelijkse werk kom ik véél tandwielen tegen, en geloof me, het vervaardigen van kwalitatief goede wielen is niet goedkoop. Ik denk dat Turner geen rommel verkoopt en die pomptandwieltjes óók gebruikt in de door hun gereviseerde motoren.
Mijn advies: (mits de portomonnee het toelaat) ga voor de beste kwaliteit pomptandwielen. Pomp kapot = motorschade.
Succes!
Willem