hoi
wat is de simpelste manier voor het ombouwen diesel naar benzine tank met een externe brandstof pomp voor een 2.5 l benzinemotor
gt robbin
diesel tank ombouwen naar benzine
Re: diesel tank ombouwen naar benzine
In jouw tank kan ook benzine in denk ik? Bij een RRC zijn de diesel en benzinetanks hetzelfde, op de interne pomp na dan, maar die heb jij extern zitten.
Gr, Bart
Gr, Bart
hoi bart
even voor de duidelijkheid heb een 2.5 dieselmotor uitgebouwd en een benzine 2.5 ingebouwd nu moet ik de zaak ombouwen naar benzine wat is dan simpelste manier ik dacht met een
externe pomp maar kan het ook met een interne .en wat heb ik nog meer nodig heb geen ervaring met benzinemotoren .
gt robbin
even voor de duidelijkheid heb een 2.5 dieselmotor uitgebouwd en een benzine 2.5 ingebouwd nu moet ik de zaak ombouwen naar benzine wat is dan simpelste manier ik dacht met een
externe pomp maar kan het ook met een interne .en wat heb ik nog meer nodig heb geen ervaring met benzinemotoren .
gt robbin
Sedimentfilter leeg laten lopen/weghalen.
Die vind ik enkel bij de diesel terug onder de bijrijderstoel.
Externe pomp is ok, weet niet wat er gebeurd als de tankpomp niet aan gestuurd wordt.
Die vind ik enkel bij de diesel terug onder de bijrijderstoel.
Externe pomp is ok, weet niet wat er gebeurd als de tankpomp niet aan gestuurd wordt.