lampjes in nieuwe knipperlichtunit
lampjes in nieuwe knipperlichtunit
Zit met een probleempje.
Wilde graag nieuwe witte units hebben voor de knipperlichten voor.
Heb nieuwe bij Paddock besteld.
Wilde ze vandaag monteren maar de reguliere gekleurde lampjes gaan er niet in.
De schacht waarin de fitting komt is duidelijk korter en de lamp raakt dan het heldere 'glas'.
Andere lampjes en zoja welke of ......... andere units? Wie kent deze ervaring?
JD
Wilde graag nieuwe witte units hebben voor de knipperlichten voor.
Heb nieuwe bij Paddock besteld.
Wilde ze vandaag monteren maar de reguliere gekleurde lampjes gaan er niet in.
De schacht waarin de fitting komt is duidelijk korter en de lamp raakt dan het heldere 'glas'.
Andere lampjes en zoja welke of ......... andere units? Wie kent deze ervaring?
JD
Re: lampjes in nieuwe knipperlichtunit
heb je het juiste wattage
En heb je de juiste lampjes mbt fitting zit namelijk verschil in
Ik ben bang dat jij degene hebt waar de puntjes die in de schacht vallen niet tegenover elkaar staan maar iets verdraait. Je moet degene hebben die recht tegenover elkaar staan dan past het.
En voor mag je wit tot amber geel licht uitstralen dus als je de witte erin zet is het ook goed (eventueel voor tijdelijk)
En heb je de juiste lampjes mbt fitting zit namelijk verschil in
Ik ben bang dat jij degene hebt waar de puntjes die in de schacht vallen niet tegenover elkaar staan maar iets verdraait. Je moet degene hebben die recht tegenover elkaar staan dan past het.
En voor mag je wit tot amber geel licht uitstralen dus als je de witte erin zet is het ook goed (eventueel voor tijdelijk)
Ik heb ook gele lampjes, ben ze nog niet tegen gekomen waar de "pikkies" tegen over elkaar zitten.
Ben wel benieuwd, maar met een beetje motivatie heb ik ze erin gekregen.
Dat ik ze niet gevonden heb verteld alleen maar over mijn kwaliteit van zoeken zoals mijn vrouw zegt, die is beter in het vinden.
Ben wel benieuwd, maar met een beetje motivatie heb ik ze erin gekregen.
Dat ik ze niet gevonden heb verteld alleen maar over mijn kwaliteit van zoeken zoals mijn vrouw zegt, die is beter in het vinden.
Ik heb ze wel gevonden bij de land rover onderdelen handelaar. (en in het oranje)
kun je niet de oude fittingen gebruiken en de heldere kapjes van de nieuwe units er op schroeven? Dan oranje lampjes er in en Bob's your uncle.
Als de oude fittingen wel heel zijn maar een beetje vies dan even in de vaatwasser of met een sponsje met jif schoonmaken.
Als de oude fittingen wel heel zijn maar een beetje vies dan even in de vaatwasser of met een sponsje met jif schoonmaken.
Klopt, maar dan kun je met de witte lampjes die er uitkomen naar de automat. Boer en zeggen: "deze wil ik, maar dan oranje". JD kan ook kijken of die lampjes in zijn nieuwe fittngen passen en dan naar de automat. Boer gaan. Zo speciaal zijn die lampjes toch niet? Beide varianten hangen hier gewoon in de winkel.
Joadalama Schreef:
-------------------------------------------------------
> Klopt, maar dan kun je met de witte lampjes die er
> uitkomen naar de automat. Boer en zeggen: "deze
> wil ik, maar dan oranje". JD kan ook kijken of die
> lampjes in zijn nieuwe fittngen passen en dan naar
> de automat. Boer gaan. Zo speciaal zijn die
> lampjes toch niet? Beide varianten hangen hier
> gewoon in de winkel.
klopt maar zitten de nokjes dan ook goed (recht tegenover elkaar) Die zitten 9 van de 10 keer niet tegenover elkaar
-------------------------------------------------------
> Klopt, maar dan kun je met de witte lampjes die er
> uitkomen naar de automat. Boer en zeggen: "deze
> wil ik, maar dan oranje". JD kan ook kijken of die
> lampjes in zijn nieuwe fittngen passen en dan naar
> de automat. Boer gaan. Zo speciaal zijn die
> lampjes toch niet? Beide varianten hangen hier
> gewoon in de winkel.
klopt maar zitten de nokjes dan ook goed (recht tegenover elkaar) Die zitten 9 van de 10 keer niet tegenover elkaar