Balen van het dumpen van die omgebouwde bakken!
Balen van het dumpen van die omgebouwde bakken!
Nou ben ik erg van de positieve, maar ik baal als 'n tijger van al die voor weinig gedumpte ex-belastingvrije 200/300 Tdi's!
En maar schelden op die Benz piloten! Nou, ik denk dat die ook erg van hun karretje houden, en 'm met pijn in hun hart wegdoen, hun enige kans ooit 'n ster OP de motorkap te hebben.
Het pijnpunt voor mij is dat mijn reguliere '93er Def Tdi ook niet erg goed in de markt ligt, kunst, voor 'n habbekrats koop je 'n gemodificeerde 6 of 7 en tachtiger met liefst nog 'n automaat of minstens 'n R380 achter je Tdi.
En ik, oud en der dagen moe, heb m'n zinnen gezet op weer 'n classic Raro 3 deurs (ook al zeldzaam door al die vergewaltigers!), want die Raro's gaan ook voor weinig. Maar de 3 deurs niet, en terecht!
Ik hoop dat de (niet te streng gehanteerde) originelen overblijven!
De 60 dagenkaarter
En maar schelden op die Benz piloten! Nou, ik denk dat die ook erg van hun karretje houden, en 'm met pijn in hun hart wegdoen, hun enige kans ooit 'n ster OP de motorkap te hebben.
Het pijnpunt voor mij is dat mijn reguliere '93er Def Tdi ook niet erg goed in de markt ligt, kunst, voor 'n habbekrats koop je 'n gemodificeerde 6 of 7 en tachtiger met liefst nog 'n automaat of minstens 'n R380 achter je Tdi.
En ik, oud en der dagen moe, heb m'n zinnen gezet op weer 'n classic Raro 3 deurs (ook al zeldzaam door al die vergewaltigers!), want die Raro's gaan ook voor weinig. Maar de 3 deurs niet, en terecht!
Ik hoop dat de (niet te streng gehanteerde) originelen overblijven!
De 60 dagenkaarter
Re: Balen van het dumpen van die omgebouwde bakken!
Forbert, ik ben het met je eens! Ook ik vind het jammer dat de vrijstelling mrb verandert is, maar ben het gezeik -over het algemeen en specifiek hier op een van m'n dagelijkse doorbladerpagina's- ongelooflijk zat! Klaar ermee... Al denk ik dat de mensen die daar continu over posten nog te gefrustreerd zijn om het gewoon te laten gaan.
Mogge Forbert,
en wat dacht jij "normaal" voor je '93 er TDi'tje te hebben kunnen vangen dan? Die was toch al niet veel meer waard, zeker als de MRB vrijstelling was blijven bestaan, dan was'ie echt niets meer waard geweest, dus waar zit nou het probleem?
Je hebt nou eenmaal een oude auto en die zijn niet veel meer waard helaas, ding is (bijna?) 21 jaar oud, dat je er nog überhaupt geld voor geboden krijgt is al een wonder, een normale auto, d.w.z. een niet La Ro, moet je geld meegeven als die zo oud is om hem op te laten halen of permanent te mogen "stallen" bij een sloper.
Ik heb zelf bijvoorbeeld een '83-er, mechanisch volledig omgebouwde OneTen met 300 TDi, automaat, inschakelbare 4x4 ipv constant 4x4, maar die ik dus echt niet weg doe . . . . . . .dus van mijn wagen zul je op financieel gebied geen last gaan krijgen.
Het is nou eenmaal zo in vraag en aanbod land dat jij in dit geval graag iets wil hebben wat een ander heeft, die persoon vraagt er dan veel geld voor en jij wil iets kwijt waar hij of een ander niet op zit te wachten en die willen daar dan ook weer eens niet veel voor betalen en dat komt maar voor een ietsiepietsie heel klein deel doordat de ombouwers, zoals jij dat zegt, gedumpt worden.
Dat heet marktwerking, is altijd al zo geweest en zal ook nadat deze storm weer is gaan liggen zo blijven.
Dus dat je gefrustreerd bent kan ik mij voorstellen, ik heb jaren hetzelfde meegemaakt maar dan met motorfietsen, maar geef dan asjeblieft niet de schuld aan het dumpen van de diverse omgebouwde "ex Old timers" met 200 en 300 tdi's maar leg het probleem, wat in feite voor niemand een probleem is behalve voor jou, daar waar het hoort, namelijk bij jezelf, jij wil wat anders, als je blijft rijden heb je namelijk helemaal geen erg in wat jou wagen nog wel of niet waard is of kijk rond naar een minder gewild exemplaar zodat je minder hoeft te betalen en je dus in wezen meer voor je eigen wagen terug krijgt, ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.
Succes, Gert-Jan.
en wat dacht jij "normaal" voor je '93 er TDi'tje te hebben kunnen vangen dan? Die was toch al niet veel meer waard, zeker als de MRB vrijstelling was blijven bestaan, dan was'ie echt niets meer waard geweest, dus waar zit nou het probleem?
Je hebt nou eenmaal een oude auto en die zijn niet veel meer waard helaas, ding is (bijna?) 21 jaar oud, dat je er nog überhaupt geld voor geboden krijgt is al een wonder, een normale auto, d.w.z. een niet La Ro, moet je geld meegeven als die zo oud is om hem op te laten halen of permanent te mogen "stallen" bij een sloper.
Ik heb zelf bijvoorbeeld een '83-er, mechanisch volledig omgebouwde OneTen met 300 TDi, automaat, inschakelbare 4x4 ipv constant 4x4, maar die ik dus echt niet weg doe . . . . . . .dus van mijn wagen zul je op financieel gebied geen last gaan krijgen.
Het is nou eenmaal zo in vraag en aanbod land dat jij in dit geval graag iets wil hebben wat een ander heeft, die persoon vraagt er dan veel geld voor en jij wil iets kwijt waar hij of een ander niet op zit te wachten en die willen daar dan ook weer eens niet veel voor betalen en dat komt maar voor een ietsiepietsie heel klein deel doordat de ombouwers, zoals jij dat zegt, gedumpt worden.
Dat heet marktwerking, is altijd al zo geweest en zal ook nadat deze storm weer is gaan liggen zo blijven.
Dus dat je gefrustreerd bent kan ik mij voorstellen, ik heb jaren hetzelfde meegemaakt maar dan met motorfietsen, maar geef dan asjeblieft niet de schuld aan het dumpen van de diverse omgebouwde "ex Old timers" met 200 en 300 tdi's maar leg het probleem, wat in feite voor niemand een probleem is behalve voor jou, daar waar het hoort, namelijk bij jezelf, jij wil wat anders, als je blijft rijden heb je namelijk helemaal geen erg in wat jou wagen nog wel of niet waard is of kijk rond naar een minder gewild exemplaar zodat je minder hoeft te betalen en je dus in wezen meer voor je eigen wagen terug krijgt, ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.
Succes, Gert-Jan.
Je kunt ook gewoon een paar weken wegblijven van de prik hoor, hoef je al dat "gezeik" zoals jij het noemt niet te lezen, je kunt er ook omheen lezen, staan allang weer meer dan zat normale, niet gezeik, onderwerpen op de prik inmiddels.
Enneh, gefrustreerd worden als je voor meer dan € 200,00 per maand genaaid wordt voor de komende 10 of meer jaar kan ik me heel goed voorstellen, niet iedereen heeft hele diepe zakken vol geld om dat even op te hoesten of kan even de wagen de deur uit schoppen en vrolijk weer verder gaan.
Ik zou jou wel eens willen horen als je plotsklaps een brief van je baas krijg dat je maar even genoegen moet nemen met een paar honderd euro minder per maand, eens kijken hoe jij daar op zou reageren, blijf je ook nog wel even over door"zeiken" ben ik bang.
Gert-Jan.
Enneh, gefrustreerd worden als je voor meer dan € 200,00 per maand genaaid wordt voor de komende 10 of meer jaar kan ik me heel goed voorstellen, niet iedereen heeft hele diepe zakken vol geld om dat even op te hoesten of kan even de wagen de deur uit schoppen en vrolijk weer verder gaan.
Ik zou jou wel eens willen horen als je plotsklaps een brief van je baas krijg dat je maar even genoegen moet nemen met een paar honderd euro minder per maand, eens kijken hoe jij daar op zou reageren, blijf je ook nog wel even over door"zeiken" ben ik bang.
Gert-Jan.
Goh, nu snap ik eindelijk hoe de markt werkt!
De frustraat met de perfecte 90
De frustraat met de perfecte 90
Grappig dat jij in m'n portemonnee kan kijken Gert-Jan...
iedereen die zijn wagen de deur uit moet doen bloed.
de 90 300tdi automaat uit 1993 gaat ook weer terug naar de uk.
en ook de sankey, de 101fc ambu en straks de 88lw en 109 diesel uit 1965 .
nieuwe regels geven nieuwe kansen, het zijn spannende tijden... kijk met moed uit naar de toekomst, wat rest ons verder?
de 90 300tdi automaat uit 1993 gaat ook weer terug naar de uk.
en ook de sankey, de 101fc ambu en straks de 88lw en 109 diesel uit 1965 .
nieuwe regels geven nieuwe kansen, het zijn spannende tijden... kijk met moed uit naar de toekomst, wat rest ons verder?
Tja, wat moet je ? Vet MRB betalen of je auto voor weinig wegdoen.
Tja wat doe je als je geen stalling hebt en hiervoor tegenwoordig ook diep in de portemonnee moet tasten.
Tja wat doe je als je budget te laag is om er een benzinemotor in te bouwen die zijn tegenwoordig ook de hoofdprijs.......
Tja wat doe je als je werkgever een ontslagbrief in de brievenbus laat deponeren, je bent niet de eerste die dat overkomt.
Tja,moet je dan maar dankbaar zijn dat dit je allemaal overkomt...........
Tja, ik zal wel een aantal argumenten niet vermelden, maar het is duidelijk dat we allemaal een lastige en vervelende keuze moeten maken.
Enne de " voute " ombouwbakken worden er uit gevist door de RDW ongeacht of dit allemaal te goeder trouw is gewijzigd of is aangeschaft.
Dit komt de verkoop van jou auto weer ten goede..................
Tja en dan kan je idd gaan zemelen.
Succes met de verkoop,
Groet Michel WaZ
RRC '86 V8
Tja wat doe je als je geen stalling hebt en hiervoor tegenwoordig ook diep in de portemonnee moet tasten.
Tja wat doe je als je budget te laag is om er een benzinemotor in te bouwen die zijn tegenwoordig ook de hoofdprijs.......
Tja wat doe je als je werkgever een ontslagbrief in de brievenbus laat deponeren, je bent niet de eerste die dat overkomt.
Tja,moet je dan maar dankbaar zijn dat dit je allemaal overkomt...........
Tja, ik zal wel een aantal argumenten niet vermelden, maar het is duidelijk dat we allemaal een lastige en vervelende keuze moeten maken.
Enne de " voute " ombouwbakken worden er uit gevist door de RDW ongeacht of dit allemaal te goeder trouw is gewijzigd of is aangeschaft.
Dit komt de verkoop van jou auto weer ten goede..................
Tja en dan kan je idd gaan zemelen.
Succes met de verkoop,
Groet Michel WaZ
RRC '86 V8
De markt blijft gewoon doorgaan ,slechte tijden of niet.Waar we helaas wel te weinig van weten is van deze hele slechte regering die we momenteel hebben. Slechte politici met een bedriegerig en misdadig karakter zoals we dat niet meer gewend waren sinds de periode -+ 1930 /-+ 1950.Ook in deze periode had men mensen in de Nederlandse regering die puur uit eigenbelang handelden en totaal niet aan het volk dachten(misschien een paar uitzonderingen daargelaten).Wat deed de Nederlandse regering in Londen in 40/45 voor het Nederlandse volk ? Totaal niets ! Ook in de periode na de oorlog dacht de regering aan niet anders dan aan geld, laten we de overzeese kolonieen terug grijpen. Zo'n soortgelijke regering hebben we nu helaas ook.De bevolking zoveel mogelijk uitknijpen en misachten .Want wij(het Nederlandse volk)willen zo graag de JSF aanschaffen ter bescherming van onszelf. Dat bepaald de regering voor ons. Rutte, Samson, Weekers,Pechthold etc ,wat ben ik blij dat ik niet op deze misselijk makende figuren heb gestemd.Ik betaal voor mijn 110 gewoon belasting en zal dat altijd moeten blijven doen.Dat is altijd zo geweest en daar heb ik vrede mee.Maar dat onze regering voor heel veel mensen met een hobby een zo'n abrupte belastingmaatregel afkondigd is natuurlijk volkomen misdadig. Had deze mensen dan een soort '' afbouwperiode'' van bv. 20 jaar aangeboden en erover laten stemmen dmv. een referendum. Vr gr Henk B.
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/01/2014 13:26 door Henk Bossinade.
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/01/2014 13:26 door Henk Bossinade.
weet je wat ik niet snap?
dat niemand die blauwe ambulance koopt `voor weinig` die Paul heeft staan. ok, je moet misschien 10mille in stoppen om 't zaakje toonbaar te maken.
maar dan diesel je wel lekker voor de komende jaren, althans wel even op camper kenteken zetten met 'n hefdakje. die is af fabriek wel hoger als 1.30 i.i.g.
dat niemand die blauwe ambulance koopt `voor weinig` die Paul heeft staan. ok, je moet misschien 10mille in stoppen om 't zaakje toonbaar te maken.
maar dan diesel je wel lekker voor de komende jaren, althans wel even op camper kenteken zetten met 'n hefdakje. die is af fabriek wel hoger als 1.30 i.i.g.
Dat van de MRB is sneu, ontzettend jammer. Wat ik veeeeeel erger vind is dat waarschijnlijk mijn/ons pensioen om zeep is, paar jaar terug waren er die op hun 56 thuis bleven en een dijk van een pensioen hebben! Wij koeten gewoon dood leuk tot? De dood? Blijven werken. En als je niet meer kunt dan zoek toch een andere baan (volgens Pechtholt moet dat makkelijk Zijn) Kijk maar op de weg nieuwe auto met nieuwe caravan altijd weg, net terug of gaan net.
De zorg, een nog veel ergere bak ellende! Mensen vallen tussen wal en schip met zorg, men moet thuis blijven wonen met hulp. Welke hulp? Van de gemeente's die het moeten doen? Met veel minder geld dan de zorg nu en in het verleden van uit Den-Haag? De gemeente politici maken er een nog grotere bende van dan die in Den-Haag.
Zo even een stukje realiteit. Weer terug naar de laro's
Groeten Jan
De zorg, een nog veel ergere bak ellende! Mensen vallen tussen wal en schip met zorg, men moet thuis blijven wonen met hulp. Welke hulp? Van de gemeente's die het moeten doen? Met veel minder geld dan de zorg nu en in het verleden van uit Den-Haag? De gemeente politici maken er een nog grotere bende van dan die in Den-Haag.
Zo even een stukje realiteit. Weer terug naar de laro's
Groeten Jan
Toch weer iets leuks in zo'n "down" topic. Ik heb daar me ook al over verbaast dat die ambu er nog staat.
Dat moet toch een geweldig project zijn.
Maar vertel eens, waar worden die 200tdi gedumpt, zoek nog een hele goede motor voor weinig
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
GatheRRoveR
My way is the byway !
Blue Butt - SII 2.25 petrol 1958 in shambles
Dat moet toch een geweldig project zijn.
Maar vertel eens, waar worden die 200tdi gedumpt, zoek nog een hele goede motor voor weinig
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
GatheRRoveR
My way is the byway !
Blue Butt - SII 2.25 petrol 1958 in shambles
Baal er ook wel van maar het kan ook anders : huur loods is opgezegd dus straks staat mijn rrc 3 deurs 72, lpg, rhd, 95% klaar, gedwongen te koop
Het zijn dus niet alleen de omgebouwde bakken die gedumpt moeten worden
Het zijn dus niet alleen de omgebouwde bakken die gedumpt moeten worden
Zet hem, totdat je een andere sleutelloods hebt, zolang in een caravanstalling
Crazy-G Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik zou jou wel eens willen horen als je plotsklaps een brief van je baas krijg dat je maar even genoegen moet nemen met een paar honderd euro minder per maand.
Zou je je het doen !? Als je werkgever overeind blijft en jij houd je baan !?
Ik zit met het zelfde probleem, heb al een 110 (geel) in de belasting en dat is prima. Nog een 90 (omgebouwd hok uit 02-01-85') is op te grote voet leven. Ik heb stalling gezocht, want no-way dat ik overweeg mijn om hem weg te doen. Ik heb een V8 liggen, maar ik denk dat ik meer plezier haal uit de 300Tdi. Ach, nog 10 jaar... Ga ik hem in de tussen tijd lekker opknappen
Ondertussen een SIII 88 opgesnord op benzine uit 76' 2 jaar in rond snorren of het wat is. Ondertussen droom ik dat ik er een 300Tdi in hang.... Misschien 5 versnellingen... Assen meenemen voor de remen... Schroefgeveerd ?..
--> mod_embed_images_loadimage('e65b337ed992c24744bcd7f1c97d21c9', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.uploadjefotos.nl%2Ffoto.php%3Fid%3D6d09404217f5100ea5a45b2811d37382', 'http://www.uploadjefotos.nl/foto.php?id=6d09404217f5100ea5a45b2811d37382', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.uploadjefotos.nl%2Ffoto.php%3Fid%3D6d09404217f5100ea5a45b2811d37382', '', 17002069, 600, 600, 'Loading image ...', false);
> Ik zou jou wel eens willen horen als je plotsklaps een brief van je baas krijg dat je maar even genoegen moet nemen met een paar honderd euro minder per maand.
Zou je je het doen !? Als je werkgever overeind blijft en jij houd je baan !?
Ik zit met het zelfde probleem, heb al een 110 (geel) in de belasting en dat is prima. Nog een 90 (omgebouwd hok uit 02-01-85') is op te grote voet leven. Ik heb stalling gezocht, want no-way dat ik overweeg mijn om hem weg te doen. Ik heb een V8 liggen, maar ik denk dat ik meer plezier haal uit de 300Tdi. Ach, nog 10 jaar... Ga ik hem in de tussen tijd lekker opknappen
Ondertussen een SIII 88 opgesnord op benzine uit 76' 2 jaar in rond snorren of het wat is. Ondertussen droom ik dat ik er een 300Tdi in hang.... Misschien 5 versnellingen... Assen meenemen voor de remen... Schroefgeveerd ?..
--> mod_embed_images_loadimage('e65b337ed992c24744bcd7f1c97d21c9', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.uploadjefotos.nl%2Ffoto.php%3Fid%3D6d09404217f5100ea5a45b2811d37382', 'http://www.uploadjefotos.nl/foto.php?id=6d09404217f5100ea5a45b2811d37382', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.uploadjefotos.nl%2Ffoto.php%3Fid%3D6d09404217f5100ea5a45b2811d37382', '', 17002069, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Woon je noordelijk, kan ie hier altijd voor nop naast de loods staan, eigen terrein, niet zichtbaar vanaf de weg. Als noodoplossing.
Ik heb hem net vandaag verkocht (als ze hem tenminste daadwerkelijk komen ophalen).
minder dan 1400 euro, ding kost mezelf ruim 4500... Maar ja, dat hoort er bij. Ik heb de afgelopen heel wat 'winkeldochters' met verlies gedumpt.
Toch was deze ambulance een leuke auto om iets bijzonders van te maken...
minder dan 1400 euro, ding kost mezelf ruim 4500... Maar ja, dat hoort er bij. Ik heb de afgelopen heel wat 'winkeldochters' met verlies gedumpt.
Toch was deze ambulance een leuke auto om iets bijzonders van te maken...
Wacht even, hoezo dan? een '72 er is toch al 42 jaar oud? hoef je toch geen MRB voor te betalen? Of is er een andere vervelende reden voor?
Gert-Jan.
Gert-Jan.
Ik denk dat hij bedoeld dat hij geen stalling meer heeft.
Gaaf ding Eric.
Moet nog wel het een of ander aan gebeuren, zo te zien.
succes!
Jasper
Moet nog wel het een of ander aan gebeuren, zo te zien.
succes!
Jasper
laro13 Schreef:
> Gaaf ding Eric.
>
> Moet nog wel het een of ander aan gebeuren, zo te
> zien.
Ach, hij start en stop
> Gaaf ding Eric.
>
> Moet nog wel het een of ander aan gebeuren, zo te
> zien.
Ach, hij start en stop
Als ik dit zo lees; dan vraag ik mij zelf af, hoe denken de '' Prikkers over de Prikkers '' Juppe niet weer dat gezeur, dat kennen we al.
Oké, maar zou voor mij geen reden zijn voor gedwongen verkoop.
Is een auto toch, lijkt me dat die wel tegen een beetje weer kan, dus zou ik gewoon houden, buiten zetten en rustig op zoek gaan naar een andere stalling.
Eventueel een goeie ademende waterdichte hoes er overheen om hem echt netjes te houden, zou de eerste niet zijn.
Mij 110 heeft alle jaren dat ik hem heb gewoon buiten gestaan en werd/wordt regelmatig gebruikt, is'ie niets slechter van geworden, ja je moet eens wat vaker poetsen.
Maar ja, dat zou ik doen en je kunt nou eenmaal niet in iemands hoofd kijken wat de reden is om de wagen weg te doen, MRB kan de aanleiding i.i.g. niet zijn.
Gert-Jan.
Is een auto toch, lijkt me dat die wel tegen een beetje weer kan, dus zou ik gewoon houden, buiten zetten en rustig op zoek gaan naar een andere stalling.
Eventueel een goeie ademende waterdichte hoes er overheen om hem echt netjes te houden, zou de eerste niet zijn.
Mij 110 heeft alle jaren dat ik hem heb gewoon buiten gestaan en werd/wordt regelmatig gebruikt, is'ie niets slechter van geworden, ja je moet eens wat vaker poetsen.
Maar ja, dat zou ik doen en je kunt nou eenmaal niet in iemands hoofd kijken wat de reden is om de wagen weg te doen, MRB kan de aanleiding i.i.g. niet zijn.
Gert-Jan.
niet zeuren Jup, Rutte zegt kopen die auto, kan nu dus goedkoop
ps had je de tank nog? ik kan hem nu wel gebruiken
ps had je de tank nog? ik kan hem nu wel gebruiken

Hoi, Arjan die tank was ik binnen 2 dagen kwijt. Hoe is het anders in het verenigd koninkrijk ? Ik ga er vanuit dat daar alles oke is, ook met de gezondheid. gr. Juppe.
komt uit be staat al vrij lang te koop overigens, wat is er mis mee?
het was juist de gezondheid die mij deed verhuizen Jup.
een rug zover versleten dat wervels opelkaar zitten, met injecties in de wervelkolom word het leefbaar gehouden.
vrouw lief rijd nog lekker met haar aangepaste 109, deurslot is stuk en daarom voor veiligheid een stuk touw om de deur dicht te binden.
dat is trouwens ook wat de boeren als riem gebruiken
het enige wat ik erg mis aan hollandse producten is drop.
drop , kippensoep mix en andere goederen gaan regelmatig op transport.
kleine onderdelen voor de wagens blijft moeilijk.... de prik is beter met de transporten , hier moet ik eerst kijken hoeveel mijl het rijden is.
cheers,
Arjan
een rug zover versleten dat wervels opelkaar zitten, met injecties in de wervelkolom word het leefbaar gehouden.
vrouw lief rijd nog lekker met haar aangepaste 109, deurslot is stuk en daarom voor veiligheid een stuk touw om de deur dicht te binden.
dat is trouwens ook wat de boeren als riem gebruiken

drop , kippensoep mix en andere goederen gaan regelmatig op transport.
kleine onderdelen voor de wagens blijft moeilijk.... de prik is beter met de transporten , hier moet ik eerst kijken hoeveel mijl het rijden is.
cheers,
Arjan
Achja ik heb een auto die ook het nodige gekost heeft (ahum) en waarschijnlijk niks waard is maar je moet auto? ook niet zien als een investering maar als een noodzaak (voor je bedrijf, woon werkverkeer) of voor de fun.
waarom op camper kenteken?
ik heb een ambu grijs kenteken geen hefdak en toch verzekert als camper
11 euro/maand, 20000km/jaar en wel no-claim
mag uiteraard niet mijn bed en keuken er uithalen
bed alleen kan wel, dan kan ik mijn motor vervoeren, veel campers nemen een motor of scooter mee
voorjamaar-1.jpg --> mod_embed_images_loadimage('d012502689f40a41f896dd80d869bcbe', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fi1207.photobucket.com%2Falbums%2Fbb477%2Fsjeroens%2Fvoorjamaar-1.jpg', 'http://i1207.photobucket.com/albums/bb477/sjeroens/voorjamaar-1.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fi1207.photobucket.com%2Falbums%2Fbb477%2Fsjeroens%2Fvoorjamaar-1.jpg', '', 17005581, 600, 600, 'Loading image ...', false);
ik heb een ambu grijs kenteken geen hefdak en toch verzekert als camper
11 euro/maand, 20000km/jaar en wel no-claim
mag uiteraard niet mijn bed en keuken er uithalen
bed alleen kan wel, dan kan ik mijn motor vervoeren, veel campers nemen een motor of scooter mee
voorjamaar-1.jpg --> mod_embed_images_loadimage('d012502689f40a41f896dd80d869bcbe', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fi1207.photobucket.com%2Falbums%2Fbb477%2Fsjeroens%2Fvoorjamaar-1.jpg', 'http://i1207.photobucket.com/albums/bb477/sjeroens/voorjamaar-1.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fi1207.photobucket.com%2Falbums%2Fbb477%2Fsjeroens%2Fvoorjamaar-1.jpg', '', 17005581, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Ik heb met mijn 90 5 jaar MRB vrij gereden. Dat is toch zo'n €8500,- gesponsord door...
Helaas gaat dat nu niet meer op en heb ik dus en 38 jaar oude S3 88 gekocht op benzine. Deze ga ik tzt een Tdi geven. Over 2 jaar weer MRB vrij, gesponsord door...
Helaas gaat dat nu niet meer op en heb ik dus en 38 jaar oude S3 88 gekocht op benzine. Deze ga ik tzt een Tdi geven. Over 2 jaar weer MRB vrij, gesponsord door...
ff een plaatje:
--> mod_embed_images_loadimage('a0092a9d6c83e62fdebc3cb068b89339', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.uploadjefotos.nl%2Ffoto.php%3Fid%3Df428a8adeb3e370fb57833410b88bf3d', 'http://www.uploadjefotos.nl/foto.php?id=f428a8adeb3e370fb57833410b88bf3d', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.uploadjefotos.nl%2Ffoto.php%3Fid%3Df428a8adeb3e370fb57833410b88bf3d', '', 17007243, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Btw, iemand nog een dak liggen voor een 88. Deur en zijkanten heb ik al !!
--> mod_embed_images_loadimage('a0092a9d6c83e62fdebc3cb068b89339', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.uploadjefotos.nl%2Ffoto.php%3Fid%3Df428a8adeb3e370fb57833410b88bf3d', 'http://www.uploadjefotos.nl/foto.php?id=f428a8adeb3e370fb57833410b88bf3d', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.uploadjefotos.nl%2Ffoto.php%3Fid%3Df428a8adeb3e370fb57833410b88bf3d', '', 17007243, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Btw, iemand nog een dak liggen voor een 88. Deur en zijkanten heb ik al !!
Ohh, Je hebt hem gepoetst.
Hij ziet er al een stuk beter uit, die stickers op de deuren doen het 'em.
Succes!
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/01/2014 19:03 door laro13.
Hij ziet er al een stuk beter uit, die stickers op de deuren doen het 'em.
Succes!
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/01/2014 19:03 door laro13.
Ik ben nog steeds op zoek naar een goedkope 90 voor ongeveer 1000 euries met nl kenteken en tot ca '87 om te gebruiken als speeltje de komende 10 a 13 jaar. En daarna weer de weg op. Met of zonder motor, APK . Ik heb nog een goede 200 TDI uit mijn 110 liggen dus die kan ik zo inbouwen. En APK heeft ie niet nodig achter op een aanhanger.
Maar helaas worden die nog niet gedumpt
Tenminste ik kom ze nog niet tegen. Ja 1 keer, maar dat was meer een rollend chassis met heel veel werk. Dus als iemand nog iets weet te staan?
Maar helaas worden die nog niet gedumpt
Tenminste ik kom ze nog niet tegen. Ja 1 keer, maar dat was meer een rollend chassis met heel veel werk. Dus als iemand nog iets weet te staan?
Lucas van Lierop Schreef:
> Achja ik heb een auto die ook het nodige gekost
> heeft (ahum) en waarschijnlijk niks waard is maar
> je moet auto? ook niet zien als een investering
> maar als een noodzaak (voor je bedrijf, woon
> werkverkeer) of voor de fun.
Knap jij je laro op voor de paar jaar dat je er mee rijd? Ik knap de mijne op zodat ik er 20 jaar mee vooruit kan! Ik denk je een laro wel moet zien als investering, zo zien ze ze overal ter wereld. Alleen hier in nederland zijn we weer eens idioot bezig..
> Achja ik heb een auto die ook het nodige gekost
> heeft (ahum) en waarschijnlijk niks waard is maar
> je moet auto? ook niet zien als een investering
> maar als een noodzaak (voor je bedrijf, woon
> werkverkeer) of voor de fun.
Knap jij je laro op voor de paar jaar dat je er mee rijd? Ik knap de mijne op zodat ik er 20 jaar mee vooruit kan! Ik denk je een laro wel moet zien als investering, zo zien ze ze overal ter wereld. Alleen hier in nederland zijn we weer eens idioot bezig..
Ik heb nog een 90 te koop...
Prima basis om wat op op te bouwen.
Vraagprijs 1000 maar misscien valt er nog wel iets over te praten. NL kenteken met TDI op kenteken.
IMG_5762.jpg --> mod_embed_images_loadimage('36323bf9ee41384b05a56c20aa9faba2', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fpaginamarkt.nl%2Fmarktfoto%2F2014%2F01%2F21%2FIMG_5762.jpg', 'http://paginamarkt.nl/marktfoto/2014/01/21/IMG_5762.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fpaginamarkt.nl%2Fmarktfoto%2F2014%2F01%2F21%2FIMG_5762.jpg', '', 17007435, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Prima basis om wat op op te bouwen.
Vraagprijs 1000 maar misscien valt er nog wel iets over te praten. NL kenteken met TDI op kenteken.
IMG_5762.jpg --> mod_embed_images_loadimage('36323bf9ee41384b05a56c20aa9faba2', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fpaginamarkt.nl%2Fmarktfoto%2F2014%2F01%2F21%2FIMG_5762.jpg', 'http://paginamarkt.nl/marktfoto/2014/01/21/IMG_5762.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fpaginamarkt.nl%2Fmarktfoto%2F2014%2F01%2F21%2FIMG_5762.jpg', '', 17007435, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Marc vd K Schreef:
> Lucas van Lierop Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Achja ik heb een auto die ook het nodige gekost
> > heeft (ahum) en waarschijnlijk niks waard is
> maar
> > je moet auto? ook niet zien als een
> investering
> > maar als een noodzaak (voor je bedrijf, woon
> > werkverkeer) of voor de fun.
>
> Knap jij je laro op voor de paar jaar dat je er
> mee rijd? Ik knap de mijne op zodat ik er 20 jaar
> mee vooruit kan! Ik denk je een laro wel moet zien
> als investering, zo zien ze ze overal ter wereld.
> Alleen hier in nederland zijn we weer eens idioot
> bezig..
Tja ik ben misschien wat reel maar Ik heb mijn Disco opgeknapt omdat ik wilde dat ie niet meer zou roesten en meer laadruimte had. De auto zou best nog 20 jaar kunnen leven maar wie weet krijg je een ongeluk, steekt een bontkraagje 'm in de fik of mag je er in europa niet mee rijden. Ik probeer er vooral in het heden plezier van te hebben...
Zelfde verhaal geldt voor huizen trouwens, wij gaan verhuizen maar ik verwacht geen dikke winst meer zoals dat vroeger ging. Nu is het meer een huis is om in te wonen.
Dat gezegd hebbende, ik hoop dat je nog heel lang in je laro kan touren zonder veel ellende, en wie weet verandert het MRB stelsel nog wel eens naar een rechtvaardigere verdeling (tol?)
Fijn weekend
> Lucas van Lierop Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Achja ik heb een auto die ook het nodige gekost
> > heeft (ahum) en waarschijnlijk niks waard is
> maar
> > je moet auto? ook niet zien als een
> investering
> > maar als een noodzaak (voor je bedrijf, woon
> > werkverkeer) of voor de fun.
>
> Knap jij je laro op voor de paar jaar dat je er
> mee rijd? Ik knap de mijne op zodat ik er 20 jaar
> mee vooruit kan! Ik denk je een laro wel moet zien
> als investering, zo zien ze ze overal ter wereld.
> Alleen hier in nederland zijn we weer eens idioot
> bezig..
Tja ik ben misschien wat reel maar Ik heb mijn Disco opgeknapt omdat ik wilde dat ie niet meer zou roesten en meer laadruimte had. De auto zou best nog 20 jaar kunnen leven maar wie weet krijg je een ongeluk, steekt een bontkraagje 'm in de fik of mag je er in europa niet mee rijden. Ik probeer er vooral in het heden plezier van te hebben...
Zelfde verhaal geldt voor huizen trouwens, wij gaan verhuizen maar ik verwacht geen dikke winst meer zoals dat vroeger ging. Nu is het meer een huis is om in te wonen.
Dat gezegd hebbende, ik hoop dat je nog heel lang in je laro kan touren zonder veel ellende, en wie weet verandert het MRB stelsel nog wel eens naar een rechtvaardigere verdeling (tol?)
Fijn weekend
ik vermoed dat tol ook niet rechtvaardig zal zijn. al start het op 0.20 per km, verhogingen zullen volgen.
als ze bedenken dat mensen de trein in moeten kan het 2,50 de km worden?
ons land, heel europa eigenlijk is al failliet, we geloven nog in de leugen dat het niet zo is.
zo, eerst zorgen dat famous four niet failliet gaat en gelijk de start moter ruilen.
verder, geen idee vandaag.
als ze bedenken dat mensen de trein in moeten kan het 2,50 de km worden?
ons land, heel europa eigenlijk is al failliet, we geloven nog in de leugen dat het niet zo is.
zo, eerst zorgen dat famous four niet failliet gaat en gelijk de start moter ruilen.
verder, geen idee vandaag.