Wijziging kenteken: aanvragen overgangstarief

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Frank 110V8

Wijziging kenteken: aanvragen overgangstarief

Bericht door Frank 110V8 »

Prikkers,

Ik heb vandaag toch maar even met de belastingtelefoon gebeld over de 110 die heb ik op 23-12 omgekeurd naar benzine. Of dit goed gaat met het overgangstarief. Dit moest ik volgens hun aanvragen voor de eend die altijd op benzine is geweest was het geen probleem maar ivm de wijziging moets ik het voor de 110 wel aanvragen, dus ik zou zeggen heb je eind vorig jaar of begin dit jaar de boel omgekeurd vraag dan het overgangstarief maar aan. [download.belastingdienst.nl]

Succes Frank
Wim Janssen

Re: Wijziging kenteken: aanvragen overgangstarief

Bericht door Wim Janssen »

Dat snap ik nu niet. Het Prikbord loopt over van de negatieve postings over de belastingdienst, de regering, de onduidelijkheid enz. Frank die post hier de link naar HET (inmiddels dus duidelijk aangepastte) formulier waar iedereen met een benzineauto op zit te wachten met de uitleg van de belastingdienst om het toch maar even zelf op te sturen en geen mens die reageert. Eigenlijk hoort dit onder het Positief topic van Gerrit.
Frank, in ieder geval hartelijk bedankt en ik heb het al ingevuld en opgestuurd.

Met vriendelijke groeten
Wim Janssen

Land Rover 109 Stawag 2.5 petrol 1972 "Zipper"
Land Rover Series II 1959 "The Mrs"
[picasaweb.google.com]
Frank 110V8

Graag gedaan Wim en bedankt voor je comment

Groeten Frank
Michel WaZ

Bericht door Michel WaZ »

Op zijn Hollands, nu breekt mijn klomp...........deze was er nog niet volgens mij! Reuze bedankt, inmiddels met dit formulier de derde brief naar dat blauwe enveloppen instituut!
Aangetekend ! Dat weer wel , er is al vaker een " voutje " gemaakt.

Groet Michel WaZ

Ps, vergeet niet je verzekering te wijzigen !

RRC '86 V8

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/01/2014 15:57 door Michel WaZ.
Tom_RRC

Bericht door Tom_RRC »

Bedankt! Meteen maar invullen en opsturen!
Frank 110V8

En vandaag de bevestiging van de aanvraag in de bus, ik ontvang in 2014 een rekening hiervoor en als ik deze netjes betaal val ik in de overgangsregeling, betaal ik niet moet ik alsnog voor heel 2014 belasting betalen
Plaats reactie