R380 LT77 bediening ombouw probleem
R380 LT77 bediening ombouw probleem
Beste Prikkers,
Ik ben bezig met de bediening (poken) van een LT77 op mijn R380 disco bak te zetten met zoon vork van Sander
Wie heeft dit als eens gedaan? Ik heb de vork er op, de poken er op maar krijg em in geen enkele versnelling, wat doe ik verkeerd?
Groet,
Michel
Ik ben bezig met de bediening (poken) van een LT77 op mijn R380 disco bak te zetten met zoon vork van Sander
Wie heeft dit als eens gedaan? Ik heb de vork er op, de poken er op maar krijg em in geen enkele versnelling, wat doe ik verkeerd?
Groet,
Michel
Re: R380 LT77 bediening ombouw probleem
Ik dacht altijd dat dat niet past en dat zowiezo het hele aluminium staartstuk van de bak omgezet moet worden. Maar ik kan er langs zitten.....
Gr, bart
Gr, bart
Ik ook tot ik een keer bij Sander een vooras ging halen en toen vertelde hij dat ie een adapter daar voor kan maken, past ook
allemaal maar toch moet ik iets verkeer hebben gedaan aangezien het wel zou werken.
De montagegaten van de discopoken komen overeen van die van de LT77 (het hele mechanisme, niet de poken los)
Groet,
Michel
allemaal maar toch moet ik iets verkeer hebben gedaan aangezien het wel zou werken.
De montagegaten van de discopoken komen overeen van die van de LT77 (het hele mechanisme, niet de poken los)
Groet,
Michel
Ik weet wel dat als je bijvoorbeeld een RRC of Disco hebt met LT77, dat je er dan gewoon een R380 van een RRC of Disco achter kunt hangen, zonder aanpassingen. Moet dan wel ook een diesel of ook een V8 bak zijn.
Gr, bart
Gr, bart
Bedankt voor het meedenken Bart!
Ik heb net Sander gesproken en ga zondag bij hem langs kon niet veel zijn dacht ie.
Groet,
Michel
Ik heb net Sander gesproken en ga zondag bij hem langs kon niet veel zijn dacht ie.
Groet,
Michel