Hoi,
Even ter info:
Ik krijg net een (vriendelijke!) mail van Mark Evans van Craddock dat ik 70 pond verzenkosten moet betalen voor het verzenden van wat chassis delen waaronder een achterbalk met extensions.
Het zou op een pallet moeten omdat gewone koeriersdiensten niet van die grote stukken meer willen vervoeren alleen nette doosjes. (hebben ze blijkbaar problemen mee gehad.)
Ik heb even zitten rekenen en het is nog steeds een paar euro goedkoper dan hier in ons land en ik hoef er zelf niet om met de auto (benzine)
Dus ik betaal het maar gewoon.
Dus als jullie nog wat groots nodig hebben bij Craddock....
Groeten
Verzendkosten Craddock
Re: Verzendkosten Craddock
Kan wel kloppen, Paddock rekent dit ook. Het is dan nog steeds veel goedkoper dan in NL.
Doen wij dus ook altijd maar.
Grtz. Erik
Doen wij dus ook altijd maar.
Grtz. Erik
Bizar eigenlijk...
Ik heb met Frans het pallet nog maar wat voller gegooid.
Er liggen in ieder geval geen leren broeken, hoeden, fjall broeken of rashonden brokken bij!
Wel (o.a.) 4 british made GME springs, ik ben benieuwd.
Grt, Jarne.
Ik heb met Frans het pallet nog maar wat voller gegooid.
Er liggen in ieder geval geen leren broeken, hoeden, fjall broeken of rashonden brokken bij!
Wel (o.a.) 4 british made GME springs, ik ben benieuwd.
Grt, Jarne.
Ha Jarne,
Bevallen de GME springs?
ik overweeg hiervan een een voor-setje te halen tbv mn 88.
k kocht die 88 recent (ter vervanging van m'n geshorste 109) en tref achter parabolen en voor bladveren. Da's een rare combi.
Ben benieuwd.
Bedankt en groet,
Laurens
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/05/2014 15:36 door LParren - LaroChunky.
Bevallen de GME springs?
ik overweeg hiervan een een voor-setje te halen tbv mn 88.
k kocht die 88 recent (ter vervanging van m'n geshorste 109) en tref achter parabolen en voor bladveren. Da's een rare combi.
Ben benieuwd.
Bedankt en groet,
Laurens
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/05/2014 15:36 door LParren - LaroChunky.
Hoi,
Ik heb ze nog niet gemonteerd dat zal denk ik wel volgend jaar worden denk ik.
Maar het spul ziet er erg degelijk uit!
Groeten, Jarne
Ik heb ze nog niet gemonteerd dat zal denk ik wel volgend jaar worden denk ik.
Maar het spul ziet er erg degelijk uit!
Groeten, Jarne