beste mede prikkers...weer een vraagje...
Ik had 1 gebroken bevestingsbout van mijn rear susp. onder (old man emu n44) deze ff dmv lassen gerepareerd...
Nu wil ik dus nieuwe bestellen... moet niet emu zijn maar hoe weet ik nu welke maat t is? Op zoeken
(old man emu n44) leverd mij heel veel op maar geen maten...wat is het nu 1", 2" medium of heavy duty.....
staat ook nog iets van "a 04 juo3 3" maar ook dit brijgt mij niet verder.
dus ik moet weten zijn de boven genoemde shocks nu 1"2"enz...
heavy medium enz....dan kan aan de hand van dit passende bestellen mijn de vering.
intussen zoek ik verder maar alvast bedankt voor de hulp..
Welke Schokbrekers OME N44
Re: Welke Schokbrekers OME N44
Zie hier voor de data: [www.bilashakaflowers.com]
Een OME N44 heeft 8.5'' slag.
De minimale lengte is met 14.5'' meer dan een inch langer dan de standaard demper en daardoor werkt dit goed in combinatie met standaard maar ook met 2'' verhoging.
N44 is vrij hard gedempt.
Maar het is inmiddels een oud type. De opvolger is deze:
[www.paddockspares.com]
Maar als je het netjes gelast hebt zou ik zelf geen haast maken met het vervangen van de demper.
De seals zitten aan de andere kant en het lassen heeft dan geen schade aangericht.
Dit alles in het kader van "beter een zelf gelaste OME dan standaard of goedkope troep".
Als er nog druk in de demper zit (komt ie redelijk snel naar maximale lengte??) en er verder geen olie lekkage is kan ie in Nederland wellicht nog jaren mee!
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31/05/2014 14:05 door JoostKenya.
Een OME N44 heeft 8.5'' slag.
De minimale lengte is met 14.5'' meer dan een inch langer dan de standaard demper en daardoor werkt dit goed in combinatie met standaard maar ook met 2'' verhoging.
N44 is vrij hard gedempt.
Maar het is inmiddels een oud type. De opvolger is deze:
[www.paddockspares.com]
Maar als je het netjes gelast hebt zou ik zelf geen haast maken met het vervangen van de demper.
De seals zitten aan de andere kant en het lassen heeft dan geen schade aangericht.
Dit alles in het kader van "beter een zelf gelaste OME dan standaard of goedkope troep".
Als er nog druk in de demper zit (komt ie redelijk snel naar maximale lengte??) en er verder geen olie lekkage is kan ie in Nederland wellicht nog jaren mee!
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31/05/2014 14:05 door JoostKenya.