Lampje en schakelaar diff lock

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Shrek

Lampje en schakelaar diff lock

Bericht door Shrek »

Avond,

heb een klein probleempje, diff lock schakelaar zat vast en printplaatje bij het lampje was stuk dus die dingen deden het niet meer, schakelaar gangbaar gemaakt , printplaatje vervangen en.. lampje brand als hij niet in diff lock staat, pookje naar rechts lampje aan, pookje naar links lampje uit, draadjes omgedraaid op de schakelaar, maar precies hetzelfde wat zie ik over het hoofd

Groet Richard Dries

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/05/2014 22:47 door Shrek.
JanTD5

Re: Lampje en schakelaar diff lock

Bericht door JanTD5 »

Gaat het over de printplaat van de Td5? Daar waar ook, groot, dimlicht, handrem enz symbolen op staan? Heb zelf ook gepoogd om ooit dat eens te reparen, bij mij was de handrem lampje stuk, zo'n klein priegel micro ledje. Gepoogd om er een nieuwe in te solderen, is niet te doen. Uiteindelijk eentje geleent van een mede prikker in de buurt. Bleek toch het display/ printplaat stuk te zijn. Bij Paddock een nieuwe gekocht. Dus ben bank dat jij ook aan een nieuwe vast zit.
Heb toen ik er mee aan het stoeien was een drietal tekeningen van het web gezocht over welke stekker pin waarvan is en ook welk micro ledje waarvan is. Als je mij je email pb'en mail ik je ze.

Groet Jan
Shrek

Bericht door Shrek »

Nee is niet van een Td 5 gewoon een 90 uit '86. Print plaatje of hoe het ook mag heten is vernieuwd

Groet Richard Dries
Arthur Verhalle

Bericht door Arthur Verhalle »

Richard,

Kijk eens goed of het ding niet nog ergens een, niet verwachte, massa-verbinding maakt, wellicht dat het daarin zit.

Arthur
Shrek

Bericht door Shrek »

Daar zal ik nog eens naar kijken. Het gekke is, als ik de schakelaar eruit heb en in druk dan gaat gewoon het lampje branden, loslaten lampje uit, maar als de schakelaar weer in de bak zit doetie het eigenlijk andersom. bedankt in ieder geval

Groet Richard Dries
JanTD5

Bericht door JanTD5 »

Ah ok, ja dan moet enig zinnig antwoord schuldig blijven

Succes met het probleem, groet Jan
Shrek

Bericht door Shrek »

Moet ook alles zelf doen hier he het is opgelost, bij de schakelaar in de bak bewoog iets niet mee met de schakelvork, ingespoten met double U D fourtie en nu werktie wel weer goed maar toch bedankt voor het meedenken mannen

Groet Richard Dries

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/06/2014 15:17 door Shrek.
JanTD5

Bericht door JanTD5 »

Mooi man goed gevonden Je hebt ook geen bal aan ons hier

Groet Jan
Plaats reactie