Laswerk RRC koets

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Maurice Bastings

Laswerk RRC koets

Bericht door Maurice Bastings »

Om wat schot in mijn project te krijgen, zou ik het laswerk aan mijn soft dash RRC willen uitbesteden.
De koets is volledig kaal en kan eventueel met "spit" aangeleverd worden.

Wie zou dit willen doen cq weet iemand die ik hiervoor zou kunnen vragen?

Vast bedankt!!

Maurice Bastings

Defender 110 met 200 Tdi >>>> V8
Range Rover Classic V8 EFI
Serie IIa 2.25 benzine/gas

[mauricebastings.jouwweb.nl]
Hybrid In France

Re: Laswerk RRC koets

Bericht door Hybrid In France »

WIWO in Mijdrecht.

Erg goed.
Lucas van Lierop

Bericht door Lucas van Lierop »

Weet dat laswerk bestaat uit ongeveer:
- rot stukken wegzagen
- nieuwe stukken pas maken
- nieuwe stukken inlassen (relatief weinig werk)
- conserveren

Al met al vaak heel veel werk, bedenk (afhankelijk van je budget) even welke deel je wel/niet uitbesteed.

Groet en succes
Maurice Bastings

Dank voor je input Lucas maar......................... het is geen antwoord op mijn vraag!!
Lucas van Lierop

Bericht door Lucas van Lierop »

Sorry, je hebt gelijk. Misschien is het mijn frustratie dat ik ooit uiteindelijk 3000 euro kwijt was voor divers laswerk aan mijn D1 bij klasse klassiek en vervolgens NIET door de apk kwam, ik moest bijna huilen. Vervolgens alsnog een lassapparaat gekocht bij rustbuster en zelf aan de slag gegaan. Uiteindelijk het hele ding opnieuw gerepareerd en ook maar verlengd en verzinkt... En gedurende al die klussen kwam ik er achter hoe weinig werk het lassen zelf is en hoeveel je betaalt als je alles laat doen. Maar goed je wilt schot in de zaak en dat is ook wat waard.

Ik hoop dat je snel iemand vind, wat je ook doet, ga iig niet naar die klasse klassiek beunhazen...

Als ik nu wat verder was zou ik het ook nog wel kunnen doen, maar kom momenteel om de projecten :-(.

Groet
Maurice Bastings

Ik snap je punt Lucas. No hard feelings!!
Zelf heb ik een CO2 apparaat en ik kan er ook wel aardig mee uit de voeten.
Echter ook ik ben nog aan een ander project bezig en ben een beetje aan het plannen om van de winter in de garage goed vooruit te kunnen.

Ik heb inmiddels een aantal opties waar ik met de koets heen kan en zal na mijn vakantie beslissen waar dat zal zijn.

Groet - Maurice
Bart van Dessel

Bericht door Bart van Dessel »

[diensten-vakmensen.marktplaats.nl]
Plaats reactie