Mededeling belangstingvrij
Mededeling belangstingvrij
Prikkers;
Voorheen (in de oude bij 25 jaar belastingvrij regeling) kreeg je van de belastingdienst een briefje als een voertuig 25 jaar oud was geworden.
Iets in de trend van: "Uw voertuig met kenteken huppeldepup is 25 jaar geworden en vanaf nu vrijgesteld van MRB".
Krijg je dit nu ook als er een 40 jaar is geworden. Bij mij paar weken geleden gebeurd, maar nog geen brief gezien.
Deze staat nu nog wel opgeschort (als bij vele andere collega's).
Mvg
Voorheen (in de oude bij 25 jaar belastingvrij regeling) kreeg je van de belastingdienst een briefje als een voertuig 25 jaar oud was geworden.
Iets in de trend van: "Uw voertuig met kenteken huppeldepup is 25 jaar geworden en vanaf nu vrijgesteld van MRB".
Krijg je dit nu ook als er een 40 jaar is geworden. Bij mij paar weken geleden gebeurd, maar nog geen brief gezien.
Deze staat nu nog wel opgeschort (als bij vele andere collega's).
Mvg
Re: Mededeling belangstingvrij
Lijkt mij dat als hij geschorst is en dus ook niet belasting plichtig is je geen bericht krijgt.
Ik verwacht dat je die brief pas krijgt als je hem ontschorst.
Ik verwacht dat je die brief pas krijgt als je hem ontschorst.
Mijn auto was geschorst en ik ontving geen brief mbt de overgangsregeling. Ik heb toen even gebeld.
Het was logisch volgens de medewerker van de belastingdienst dat ik geen brief had ontvangen, want de auto is dan 'niet bekend'
Ik vermoed dat voor jou hetzelfde zal gelden.
Het was logisch volgens de medewerker van de belastingdienst dat ik geen brief had ontvangen, want de auto is dan 'niet bekend'
Ik vermoed dat voor jou hetzelfde zal gelden.
Toch kreeg je in het oude (bij 25 jaar belastingvrij) regime,
ook voor opgeschorte voertuigen een brief dat hij voortaan belastingvrij was geworden.
ook voor opgeschorte voertuigen een brief dat hij voortaan belastingvrij was geworden.
Hoi,
Mijn auto is 05-74, in december 2013 geschorst, kreeg eind februari automatisch bericht dat weer belastingvrij was vanaf februari.
Meteen ontschorst en weer rijden.
Ging allemaal vanzelf.
Grt jos109D
Mijn auto is 05-74, in december 2013 geschorst, kreeg eind februari automatisch bericht dat weer belastingvrij was vanaf februari.
Meteen ontschorst en weer rijden.
Ging allemaal vanzelf.
Grt jos109D
Jos,
als je 109 van mei is, waarom is hij dan vanaf februari belastingvrij ?
Nu weet ik wel, eerder belastingvrij is altijd goed.
Maar toch, probeer het te begrijpen...?
als je 109 van mei is, waarom is hij dan vanaf februari belastingvrij ?
Nu weet ik wel, eerder belastingvrij is altijd goed.
Maar toch, probeer het te begrijpen...?
Dag Johan,
Dat begreep ik ook niet, ging er van uit dat ik in mei er zelf achteraan zou moeten, maar het liep zo als ik eerder vertelde.
Dus voor mij helemaal goed. Heb er verder ook geen onderzoek naar gedaan.
Grt
Jos109D ,74 2.5 n.a.D Stawagon.
Dat begreep ik ook niet, ging er van uit dat ik in mei er zelf achteraan zou moeten, maar het liep zo als ik eerder vertelde.
Dus voor mij helemaal goed. Heb er verder ook geen onderzoek naar gedaan.
Grt
Jos109D ,74 2.5 n.a.D Stawagon.
Ik heb bij mijn range wel gehad, netjes zelfs 5 weken voordat ik dacht dat ie belastingvrij ging worden kreeg ik een briefje van de belastingdienst dat ik geen belasting meer hoefde te betalen. De range was toen ook gewoon geschorst.
Grt Bas
ps. iemand nog een nette originele range rover van 1974 kopen… belastingvrij
Grt Bas
ps. iemand nog een nette originele range rover van 1974 kopen… belastingvrij