Weer een paar duizend probleemloze kilometers met de inmiddels 50 jarige RR

In twee weken nog maar één 'classic' in het wild gezien.
Ahh ... dat lijkt dan op mijn broertje ... die heeft een tank aangepast zodat die op de reservewielplek onder de BX past, dit om de Zweden - Frankrijk afstand te kunnen overbruggen. Belangrijk verschil: E85 gaat gewoon in een plastic tank.dyngo schreef:Rijdt toch de meeste km in eigen omgeving.
Tank meest op het industrieterrein van Liège (Hauts Sarts)voor de laagst mogelijke prijs (60-70 ct)
Durfde mijn tank nooit leeg te rijden, maar met mijn extra reserve ringtank onder de auto is dat geen probleem meer ....
Terug bij de hoofdboodschap in dit topic. In NO-Frankrijk ook weinig RRC's, althans in dat stukje waar ik was.dyngo schreef:Helaas ....
In twee weken nog maar één 'classic' in het wild gezien.
Ik zoek geen RRC, ik laat ze graag aan anderen.dyngo schreef:Frankrijk was het land dat als één van de eerste de RR's omarmde.
....
Zoek je echt een originele vroege: staat nu een Oostenrijkse op Kleinanzeigen (suffix C)
..
Voor mij geldt iets vergelijkbaars ... naast dat ik al meer dan een halve eeuw gegrepen ben door de paradoxale aaibaarheid van de Defender(oïde).albert schreef:Dat een Defender een mooie auto is, blijft een kwestie van smaak denk ik, maar er zijn ook mensen die zo'n auto rijden vanuit practisch oogpunt. Ik heb tenminste nog geen RR met open laadbak gezien.