Iets vaker schoon maken mag wel.
Leuk ... ik ken "de Kromhout" van vroeger, maar alleen van de buitenkant.nico1970 schreef:In de opleiding op de Kromhout noemden ze het een voorfilter of groffilter.
Het beste tank je bij een druk bezocht tankstation. Dat mag dus gerust een goedkopere zijn (zeker als je aan ziet komen dat je de brandstof weer snel verstookt). Een druk bezocht tankstation heeft een snelle omzet, en je hebt de "terugkoppling" van de habitués ... komen ze stil te staan door vuil of water dan is dat snel genoeg rondgesproken.Jamaar schreef:....
Troep en water in diesel kan je overal overkomen waar de pomphouder het niet zo nauw neemt met het op tijd vullen en reinigen van tank en filters, ook in europa.
de 300 tdi heeft een directe inspuiting ipv een voorkamerinspuiting (die je moet voorverwarmen) . Daardoor krijg je dat kleine pufje. is normaal.albert schreef:Hmm, ik zit met hetzelfde. Mijn 300tdi geeft bij elke start een beste pluim. Het is daarna ook gelijk weer weg, zeker als het blok warm is. Maar bij elke start is het raak: Poef, ik leef weer.. Bij de apk test was er niets aan de hand, roettest haalde hij met gemak, maar 60% van wat is toegestaan. En toch, bij iedere start: Poef!
Was dat "iemand" in een bruidsjurk ?sjaak109 schreef:pfff roettest .... .
ik heb wel eens mensen(1 iemand) weg zien rennen toen ik hem de eerste keer weer startte.
Nee Sjaak, dat is al enige tijd geleden dat ik voor het laatst een jurk droegsjaak109 schreef:neee geen jurk, tenminste dat denk ik niet. toch Rob?
Als ik dit zie wil ik ook een dashcam ... en ook eentje op 'm fiets*.GatheRRoveR schreef:Nee Sjaak, dat is al enige tijd geleden dat ik voor het laatst een jurk droegsjaak109 schreef:neee geen jurk, tenminste dat denk ik niet. toch Rob?![]()
Maar ik was tijden het rennen niet bij machten om de rookontwikkeling te filmen.
Niemand zal ooit ons sterk verhaal geloven (buren die de brandweer bellen etc)
Ik kwam nog wel van een ander Land Rover rijder een filmpje tegen.
https://youtu.be/vb7ANG0-4Dc
Schade aan éénkant was vermoedelijk met een schadeformulier weg te poetsen
Een bekende van hier![]()
't Vervelende is dat je die stalen bumper mist op de fiets.Pike schreef:....En Audi? Het gebeurt mij regelmatig op een mini rotonde dat zo een merk (of een bmw of merc) nog net even de rotonde op wil als ik er in de LW al rij. En dan zien ze die stalen bumper...
Jamaar schreef: ... ... maar ik zou liever een goede schouder hebben dan veel geld.
Klopt ... ik ben nog niemand tegengekomen die voor die rotcenten die het per dag heeft opgeleverd wil ruilen.albert schreef: ... ...
Helemaal mee eens: gezondheid is meer waard dan een dikke portemonnee