2x relais in een laro 88 lightweight , diesel military 1981
2x relais in een laro 88 lightweight , diesel military 1981
wie kan mij zeggen waarvoor deze 2 relais zijn op het schutboard in de motorruimte aan de bestuurderskant van mijn laro 88 diesel bj.1981?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: 2x relais in een laro 88 lightweight , diesel military 1
Hallo,
Als je ze met een stukje scots bright of pannenspons beetje poetst? komt er geen onderdelen nummer tevoorschijn waar je ff op kan googelen?
Relais heeft meestal 4 pootjes dacht ik. Misschien hebben ze wat met de spanning te maken van je dashbord meters. Die zitten overigens bij de meeste series aan de binnenzijde van het schutbord.
Je kan kijken of je een draadschema kan vinden(altijd handig) en of je de nummertjes of draadkleuren terug kan vinden. Je heb kans dat ze een speciale militair doeleind hebben als je auto ex defensie is 24 volt en richtingaanwijzer torentjes op het spatbord).
Maar als alles werkt zou ik je er maar niet te druk om maken. Wel knap dat je hier een duidelijke foto geplaatst kreeg.
groet Nico
Als je ze met een stukje scots bright of pannenspons beetje poetst? komt er geen onderdelen nummer tevoorschijn waar je ff op kan googelen?
Relais heeft meestal 4 pootjes dacht ik. Misschien hebben ze wat met de spanning te maken van je dashbord meters. Die zitten overigens bij de meeste series aan de binnenzijde van het schutbord.
Je kan kijken of je een draadschema kan vinden(altijd handig) en of je de nummertjes of draadkleuren terug kan vinden. Je heb kans dat ze een speciale militair doeleind hebben als je auto ex defensie is 24 volt en richtingaanwijzer torentjes op het spatbord).
Maar als alles werkt zou ik je er maar niet te druk om maken. Wel knap dat je hier een duidelijke foto geplaatst kreeg.
groet Nico
-
- Berichten: 122
- Lid geworden op: wo 03 jul 2019, 01:01
Re: 2x relais in een laro 88 lightweight , diesel military 1
Hoi Nico,frawin vergeet te melden dat het hier een Lightweight betreft vn de Belgische Ontzagwekkende Strijdkrachten.Dit verklaart waarom de relais daar zitten,wat bij ons roemrijke leger bij een Laro aan de binnenkant zit,zit bij die Fonskes natuurlijk buiten en andersom natuurlijk ook.Ooit hadden zij de euvele moed om Laro’s met alleen achteraandrijving aan Gigantische Voertuigen Arsenaal toe te voegen
Re: 2x relais in een laro 88 lightweight , diesel military 1
Is het niet voor je infra rood verlichting?
J.
J.
Volg mijn avonturen op https://www.instagram.com/dutchlandroverlife/
Re: 2x relais in een laro 88 lightweight , diesel military 1
gloei pluggen? zijn der 2. 24 volt?
zo,n 6 cil. Nissan is wel lekker


-
- Berichten: 874
- Lid geworden op: za 13 sep 2014, 08:09
- Locatie: De Zijpe
Re: 2x relais in een laro 88 lightweight , diesel military 1
Het zouden best wel eens iets anders kunnen zijn.
Lightweight moet zo licht mogelijk , moeten ze niet gevuld worden?
Lightweight moet zo licht mogelijk , moeten ze niet gevuld worden?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gokje wagen?
Ga met je oude Land Rover op vakantie !
Ga met je oude Land Rover op vakantie !
Re: 2x relais in een laro 88 lightweight , diesel military 1
Even het massa draadje losschroeven en kijken wat er niet meer werkt.
Gloeispiralen niet waarschijnlijk die trekken meer dan deze relais aan kunnen, draden zijn ook te dun.
Ondereel nr heb je niets aan, zijn standaard relais nr.
Op de foto's zie je duidelijk dat ze 4 aansluitingen hebben, de spanning relais voor de meters hebben dacht ik 2 aansluitingen en huis aan massa
Vermoed iets met colonne verlichting.
Gloeispiralen niet waarschijnlijk die trekken meer dan deze relais aan kunnen, draden zijn ook te dun.
Ondereel nr heb je niets aan, zijn standaard relais nr.
Op de foto's zie je duidelijk dat ze 4 aansluitingen hebben, de spanning relais voor de meters hebben dacht ik 2 aansluitingen en huis aan massa
Vermoed iets met colonne verlichting.