Welke dynamo V snaar discovery 200tdi
-
- Contacteer:
Welke dynamo V snaar discovery 200tdi
Mijn Discovery 1 met 200 tdi schijnt de verkeerde dynamo V snaar te hebben, want ik blijf ermee aan het opspannen. Ik heb afgelopen najaar een splinternieuwe dynamo geplaatst en de V snaar poelie van de oude er weer op gezet, inclusief nieuwe snaar. . De dynamo is exact in lijn met de poelie op de krukas. Welke maat V snaar moet er op?
Land rover discovery 1, 200 Tdi, 205 80 R16 Continental crosscontact. 2,5 inch RVS uitlaat zonder dempers, mét korte cherry bomb, bij het achterwiel door de body eruit.
Hobby : Suzuki LJ80 roest project.
Re: Welke dynamo V snaar discovery 200tdi
Geen idéé wat voor snaar maar kijk eens of er roest op motor poelie zit want dat vreet snaren, uit ervaring 

-
Ook een poelie kan te ruim zijn.
Als de snaar niet op de zijkanten draagt maar op de bodem komt kan je blijven stellen.
Dus kijk of dit niet het geval is op 1 van de poelies
Als de snaar niet op de zijkanten draagt maar op de bodem komt kan je blijven stellen.
Dus kijk of dit niet het geval is op 1 van de poelies
Gokje wagen?
Ga met je oude Land Rover op vakantie !
Ga met je oude Land Rover op vakantie !
-
Hoi! Leuk om hier weer eens te zijn ipv op feestboek. De ETC7469 hoort er op, bij Gates is dat de 6281MC.
Groetjes, Bart
Groetjes, Bart
-
Bart, Welkom terug hier.BartvanDessel schreef:Hoi! Leuk om hier weer eens te zijn ipv op feestboek. .... .
-
- Contacteer:
Ik heb bij ET Coevorden de juiste snaar besteld, en de poelie op de dynamo roestvrij gemaakt. Ook heb ik de plaat onder de bout die in het sleufgat zit vervangen door een nieuwe plaat. Ik had nog eenzelfde snaar nieuw liggen, dus die er maar opgezet tot het originele van ET Coevorden komt.
Land rover discovery 1, 200 Tdi, 205 80 R16 Continental crosscontact. 2,5 inch RVS uitlaat zonder dempers, mét korte cherry bomb, bij het achterwiel door de body eruit.