Nu heb ik de mazzel dat het huisje er af is en door het verwijderen van de handrem inrichting heb ik het eerste deel er met veel pijn en moeite tussen door kunnen krijgen maar dan...
De ruimtes tussen de pijp en de eerste crossmember en tussen de crossmember waar de v-bak op leunt is echt minimaal. Doormiddel van de pijp wat te buigen en op de knelplek plat te hameren heb ik ongeveer een centimeter weten te krijgen. Maar nu is de rek er uit, als ik meer hamer is ie plat en als ik meer buig dan komt de aansluitende pijp te hoog waardoor die dan weer minimaal ruimte heeft.
Wat is wijsheid? Toch het eerste deel helemaal zelf gaan maken (had ik toch eigenwijs moeten zijn en tegen alle adviezen hier op het forum zelf een uitlaat moeten maken). Een deel uit de crossmember halen en netjes ingeboxt dichtlassen? Of zijn deze centimeters voldoende en rammelt dit nergens tegen.
Feit blijft wel dat als ik dit deel uitlaat zo ga monteren dat de uitlaat er nooit, zonder door te slijpen, onder vandaan kan..
Ff wat foto's (lastig te zien), zodat jullie misschien een idee hebben.. en nee, ik kan er echt niet veel meer aan verbuigen of hameren.