Met mijn handen in de zakken tevreden naar de modder op M'rie gekeken.
Heel even kwam de gedachten voorbij: zal ik haar maar wassen?

En jullie, klaarmaken voor een "winter project" of de winterstalling?
Soms zit het mee... Maar met een Land Rover vaak nietfenix2 schreef:laat die prut nog maar even zitten Rob
Zelf ben ik (met mijn lasvriendje) aan het slopen en opbouwen. Aan de bestuurderskant de rotte sillrail, rotte stuk B-post en de C-post eruit. De C-post is toch te verheen en al eerder opgelapt om nog een keer half-bakken op te lappen, dus nu eerst wachten op een knap reparatiedeel voor de C-post.
Fenna
Tja, 2 stappen vooruit en dan weer een stap terug moeten... heb nu een week vertraging. IK ben wel blij dat ik dit weekend al de nieuwe delen kan ophalen.Offline Gatherrover schreef:Soms zit het mee... Maar met een Land Rover vaak niet
En ga je de deadline halen
![]()
Met een LandRover moet je gewoon geen haast hebben.fenix2 schreef:Tja, 2 stappen vooruit en dan weer een stap terug moeten... heb nu een week vertraging. IK ben wel blij dat ik dit weekend al de nieuwe delen kan ophalen.Offline Gatherrover schreef:Soms zit het mee... Maar met een Land Rover vaak niet
En ga je de deadline halen
![]()
![]()
![]()
edit: wat ik verlies in tijd nu, win ik wel weer in kwaliteit van het resultaat![]()
Hermitage , mooie reden voor een proefritjeTata-D2 schreef:Vele km genoten. Geen trammelant gehad. Motorolie en filters gekocht voor binnenkort wissel. Zometeen naar Drents museum wat communistische schilderijen bekijken die normaal slechts te zien zijn in de Hermitage in Sint Petersburg.
Groet, Willem
Tata-D2
Precies, de roetmeting bij een Td5 - als ze 'm ook echt uitvoeren - klinkt echt moorddadig, het gaat door merg en been.Tata-D2 schreef:Vandaag APK gehad, en ja hoor weer een steekproef gehad, net als 2 jr terug.
Goedgekeurd, maar roetmeting wordt je niet blij van.