Bedrijfswagen inrichting Defender 110 Hard Top.
Bedrijfswagen inrichting Defender 110 Hard Top.
Wie heeft dit en heeft hier wat foto's van om ideeen op te doen.
gr Mark
gr Mark
Cast in order of appearance:
Discovery Td5 2002 a.k.a. "Dikke"

Defender Td5 2002 a.k.a. "PaNiC"

Defender 200 Tdi 1985 RHD a.k.a. "Puk"

- Wim Janssen
- Berichten: 297
- Lid geworden op: zo 07 sep 2014, 10:56
- Locatie: Buchten
Re: Bedrijfswagen inrichting Defender 110 Hard Top.
Wim Janssen
Land Rover Series III 109 Stawag 3.5 V8 petrol 1972 "Zipper"
Land Rover Series II 88 2.25 petrol 1959 "The Mrs"
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Land Rover Series III 109 Stawag 3.5 V8 petrol 1972 "Zipper"
Land Rover Series II 88 2.25 petrol 1959 "The Mrs"
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Re: Bedrijfswagen inrichting Defender 110 Hard Top.
Haha, ik hou van droge humor 
heerlijk!

heerlijk!
Re: Bedrijfswagen inrichting Defender 110 Hard Top.
Ja idd...ontzettend droog..ha....ha....
Als het nu allemaal defenders waren was het kurkdroog.
maar welgetelt NUL dus staat de vraag gewoon open.
Die plaatsjes heb ik natuurlijk gezien maar wie heeft er een defender als bedrijfswagen ingericht?
en dan t liefst een 110 HT.

Als het nu allemaal defenders waren was het kurkdroog.

maar welgetelt NUL dus staat de vraag gewoon open.
Die plaatsjes heb ik natuurlijk gezien maar wie heeft er een defender als bedrijfswagen ingericht?
en dan t liefst een 110 HT.
Cast in order of appearance:
Discovery Td5 2002 a.k.a. "Dikke"

Defender Td5 2002 a.k.a. "PaNiC"

Defender 200 Tdi 1985 RHD a.k.a. "Puk"

-
- Berichten: 2015
- Lid geworden op: zo 07 sep 2014, 10:52
Re: Bedrijfswagen inrichting Defender 110 Hard Top.
Tja, we houden het droog ... de vraag is natuurlijk wat je onder "als bedrijfswagen ingericht" verstaat.
Het hangt dus ook nogal van je bedrijf/bedrijfsvoering af.
Het hangt dus ook nogal van je bedrijf/bedrijfsvoering af.
Re: Bedrijfswagen inrichting Defender 110 Hard Top.
dit
https://www.google.nl/search?q=bedrijfs ... nrichting+
maar dan voor een defender 110HT
een DIY is prima....ook hier al veel van gezien.
mocht de vraag te ingewikkeld of te hoog gegrepen zijn, beschouw hem maar als nooit gepost.
grtz
https://www.google.nl/search?q=bedrijfs ... nrichting+
maar dan voor een defender 110HT
een DIY is prima....ook hier al veel van gezien.
mocht de vraag te ingewikkeld of te hoog gegrepen zijn, beschouw hem maar als nooit gepost.
grtz
Cast in order of appearance:
Discovery Td5 2002 a.k.a. "Dikke"

Defender Td5 2002 a.k.a. "PaNiC"

Defender 200 Tdi 1985 RHD a.k.a. "Puk"

Re: Bedrijfswagen inrichting Defender 110 Hard Top.
Ik denk zelf dat er maar weinig Defenders zijn om/opgebouwd op de manier zoals in die link, de meesten gebruiken hem toch meer als één grote laadruimte, was in mijn geval ook zo, ik vervoerde van alles en dan is een hele inrichting met kastjes en dergelijke meestal niet de handigste oplossing met als bijkomend voordeel dat je de Defender dan ook in je vrije tijd nog als recreatie voertuig of campeer voertuig kunt blijven gebruiken, oftewel het beste van twee werelden, lage maandlasten en toch Defender rijden zoals het bedoeld was/is.
Als je een Defender volbouwd met een hele bedrijfsinrichting gaat je gewicht behoorlijk omhoog en is hij dus eigenlijk niet meer in het terrein of voor vakantie/recreatie te gebruiken.
Daarbij komt dat een Defender in mijn optiek nou niet de meest ideale wagen is voor zo'n bedrijfsinrichting vanwege de (te) smalle achterdeur en de niet tot beperkt aanwezige toegang vanaf de zijkant, op een omgebouwde StaWag na misschien, maar een hardtop kom je, zonder behoorlijke ombouw werkzaamheden, eigenlijk helemaal niet van de zijkant in.
Maar ze zullen er wellicht rondrijden, alleen dan waarschijnlijk niet hier meelezen omdat ze de wagen dan echt alleen als bedrijfswagen hebben?
G-J.
Als je een Defender volbouwd met een hele bedrijfsinrichting gaat je gewicht behoorlijk omhoog en is hij dus eigenlijk niet meer in het terrein of voor vakantie/recreatie te gebruiken.
Daarbij komt dat een Defender in mijn optiek nou niet de meest ideale wagen is voor zo'n bedrijfsinrichting vanwege de (te) smalle achterdeur en de niet tot beperkt aanwezige toegang vanaf de zijkant, op een omgebouwde StaWag na misschien, maar een hardtop kom je, zonder behoorlijke ombouw werkzaamheden, eigenlijk helemaal niet van de zijkant in.
Maar ze zullen er wellicht rondrijden, alleen dan waarschijnlijk niet hier meelezen omdat ze de wagen dan echt alleen als bedrijfswagen hebben?
G-J.
Re: Bedrijfswagen inrichting Defender 110 Hard Top.
Mijn opmerking was niet gemeen bedoeld hoor; we zijn allemaal laro-liefhebbers. Soms komt iets wat geschreven is anders over dan bedoeld. Excuses hiervoor