Hallo allemaal
Ben mijn defender aan het opbouwen en ga na grijs kenteken links heb ik een geblindeerd raam.
Voor rechts heb ik nog een origineel raam staan waar je door kunt kijken, die wil ik donker laten maken met folie.
Maar hij kan ook open geschoven worden mag dit of moet hij zo gemaakt worden dat hij niet wil schuiven.
Mvg Engel
Grijs kenteken raam rechts
Re: Grijs kenteken raam rechts
Ik heb net dezelfde soort operatie uitgevoerd. En gelukt! VK-080-K....
Het raam rechts mag je volgens mij mee doen wat je wilt. Alsd links maar aan de eisen voldoet, dus geen glas meer, je mag enkel het bestaande profiel gebruiken, mag niet open kunnen.
Let op dat je ook de Alpineraampjes (boven in het dak) beide blindeert! Bij ET Coevorden kun je een set kopen en die paste prima bij mij. Moest alleen voor het dak wel wat figuurzagen, ik heb nog die drie ribbels erin zitten.
Het raam rechts mag je volgens mij mee doen wat je wilt. Alsd links maar aan de eisen voldoet, dus geen glas meer, je mag enkel het bestaande profiel gebruiken, mag niet open kunnen.
Let op dat je ook de Alpineraampjes (boven in het dak) beide blindeert! Bij ET Coevorden kun je een set kopen en die paste prima bij mij. Moest alleen voor het dak wel wat figuurzagen, ik heb nog die drie ribbels erin zitten.
John _ 130HCPU "Deef"_90 "Robinson"_RRC_" Rangie" aka "killed by Dijsselbloem"
Hallo
IK heb inmiddels de raam erin gezet.
En de rest heb ik ook zoals het moet voor grijs kenteken.
Ik wilde graag een kijk raam rechts die had ik nog van het geel kenteken liggen en wist niet of hij open mocht.
Dus bedankt voor de antwoorden.
Mvg Engel
IK heb inmiddels de raam erin gezet.
En de rest heb ik ook zoals het moet voor grijs kenteken.
Ik wilde graag een kijk raam rechts die had ik nog van het geel kenteken liggen en wist niet of hij open mocht.
Dus bedankt voor de antwoorden.
Mvg Engel
-
Je rechterraam mag niet open kunnen! Kan je een flinke boete opleveren als je controle krijgt
Land Rover 90 2.5benz. Ex Zwitserse PTT
Fiat panda twinair turbo bj.2012
Peugeot boxer L3H2 voor het werk bj.2012
Fiat panda twinair turbo bj.2012
Peugeot boxer L3H2 voor het werk bj.2012