Vandaag bericht gekregen dat ik de eigenaar ga worden van een oud boerderijtje. Het zal nog wel even duren voor hij beschikbaar komt, maar omdat het duidelijk een opknappertje is vrees ik toch dat de tijd die ik nog heb voor de restauratie van mijn 109 snel korter wordt. Bovendien zal ik de wagen tegen die tijd echt nodig hebben.
Nu ben ik enige tijd geleden heel optimistich begonnen aan de herbouw van een 2.5 TD voor mijn vaders defender met het plan dat ik dan de 2.5 n/a zou gaan gebruiken voor de SIII.
Omdat het herbouwen van mijn 2.5 TD op wat tegenslagen stuit en het wel belangrijk is om de vaart in mijn restauratie projectje te houden ben ik op zoek naar een 2.5 D motor dus als iemand er toevallig nog een heeft staan dan hoor ik het graag.
Groet, Wilberth
gezocht 2.5 D motor
Re: gezocht 2.5 D motor
vis in nunspeet had een tijdje terug nog een paar nieuwe staan, of hij ze nog heeft weet ik niet
Handelsonderneming VIS bv
Zwolsewegje 50
8071 RX NUNSPEET
Tel: 0341 - 252321
Fax: 0341 - 262930
succes
Jan
Handelsonderneming VIS bv
Zwolsewegje 50
8071 RX NUNSPEET
Tel: 0341 - 252321
Fax: 0341 - 262930
succes
Jan
Vis had (als in de verledentijd van hebben) 2.25 dieseltjes, dus daar ben ik niet verdergekomen.
Mocht iemand dus nog ergens zo'n blok , 2.5 D, hebben, hoor ik het graag.
Groet, Wilberth
Mocht iemand dus nog ergens zo'n blok , 2.5 D, hebben, hoor ik het graag.
Groet, Wilberth
Scheurtjes in de kop die lopen van de in- naar de uilaatkleppen. Gescheurde zuigers, ontbrekende distributie en nog wat kleinigheidjes. Was ook bedoeld om om m'n gemakkie weer eens samen te bouwen, maar ik begin nu wat meer haast te krijgen met het SIII project, dus vandaar dat ik eigenlijk niet meer wil wachten tot de 2.5Td in de defender ligt en ik de 2.5 N/A die daar uit komt onderhanden heb genomen voor de SIII. Ik zoek nu dus eigenlijk een 2.5 voor een mooie prijs zodat ik die kan gebruiken zolang het nodig is en over een paar jaar nog eens kan reviseren en/of verkopen.
Groet, Wilberth
Groet, Wilberth