steeringguard +/- prijs
steeringguard +/- prijs
Hoi Steeringguarders,
ik heb het weekend overlegd met de big-boss en de verwachteprijs van de steeringguard zal bij een afname van 10 stuks (dit is bij het type 109/88 en 110/90 al het geval) 75,- a 80,- Euro p.s. zijn. Ik heb van marc CADtekening van de zijplaten voor de 110/90 vesie ontvangen deze moeten nog wel aangepast worden. ik heb helaas zelf geen CAD dus ik ben hiervoor afhankelijk van anderen. Victor Rutten is bezig met het plaatsen van de tekeningen voor een 109/88 in CAD. Zover de laatste stand van zaken.
Groetjes Jorrit
ik heb het weekend overlegd met de big-boss en de verwachteprijs van de steeringguard zal bij een afname van 10 stuks (dit is bij het type 109/88 en 110/90 al het geval) 75,- a 80,- Euro p.s. zijn. Ik heb van marc CADtekening van de zijplaten voor de 110/90 vesie ontvangen deze moeten nog wel aangepast worden. ik heb helaas zelf geen CAD dus ik ben hiervoor afhankelijk van anderen. Victor Rutten is bezig met het plaatsen van de tekeningen voor een 109/88 in CAD. Zover de laatste stand van zaken.
Groetjes Jorrit
Re: steeringguard +/- prijs
Hee Jorrit, dit lijkt mij een nette prijs!!!!! Ik ben nog steeds van de partij voor een 88 (wordt het trouwens een alu of rvs?? rvs toch?)
Als je hulp nodig hebt bij het vervaardigen ofzo roep maar!
Groet Bowy
Als je hulp nodig hebt bij het vervaardigen ofzo roep maar!
Groet Bowy
Heb je toevallig CAD en nee de bodemplaat word 8 mm alu, en de steunen worden waarschijnlijk van gegalfaniseerd staal. En als de prductie opgang komt laat ik het je weten.
Groetjes Jorrit
ps hoe zit het met de sleutelruimte al wat gevonden?
Groetjes Jorrit
ps hoe zit het met de sleutelruimte al wat gevonden?
Kan iedereen zon ding bestellen of had je er eerder bij moeten zijn?
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Beste Jorrit,
Ik heb nog wel een versie van AutoCad 14 liggen.
Als je interresse hebt neem dan even via e-mail contact met mij op.
Groeten,
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Ik heb nog wel een versie van AutoCad 14 liggen.
Als je interresse hebt neem dan even via e-mail contact met mij op.
Groeten,
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Re: steeringguard +/- prijs + lijst
Nee iedereen kan zo'n ding bestellen ik moet alleen wel weten welk type auto je hebt, ik geef aan als ik naar het bedrijf ga wat CNC kan snijden en ik verwacht op dat moment van iedereen een definitief antwoord of ze mee doen of niet. maar als ik weet welk type laro je heb dan zet ik je op de lijst:
109 / 88 --> Bowy, Arie, Victor, Maarten, Sue, Fritz en Tom.
110 / 90 --> Dirk, Chris, Jan, 130, Tom, Marc, Jorrit
Disco --> squadracorse, Hans
van James, Aart, The Dude en Marcel weet ik niet niet welk type auto ze hebben.
Ik hoop dat ik aan de 10 van elk kan komen omdat het per 10 goedkoper is voor het CNC snijden.
Daarnaast wilde als het goed is Mike wel op een verloren vrijdag middag de tekeningen op zijn werk uit werken in Auto-CAD.
Zo ver de stand van zaken o dit moment.
Groetje Jorrit
109 / 88 --> Bowy, Arie, Victor, Maarten, Sue, Fritz en Tom.
110 / 90 --> Dirk, Chris, Jan, 130, Tom, Marc, Jorrit
Disco --> squadracorse, Hans
van James, Aart, The Dude en Marcel weet ik niet niet welk type auto ze hebben.
Ik hoop dat ik aan de 10 van elk kan komen omdat het per 10 goedkoper is voor het CNC snijden.
Daarnaast wilde als het goed is Mike wel op een verloren vrijdag middag de tekeningen op zijn werk uit werken in Auto-CAD.
Zo ver de stand van zaken o dit moment.
Groetje Jorrit
Re: sleutelruimte
Hoi Jorrit,
Ik heb helaas nog geen ruimte gevonden... Gelukkig kan mijn landrover nog even blijven staan waar hij nu staat,(in een hoekje in een loods op mijn werk) Maar ik ben nog druk op zoek. Wel al 1 of 2 "leads" waarvan een 150 meter van mijn huis dus ik hoop erg dat dat door gaat!
Zodra ik eentje heb zul je het we horen via dit forum omdat dan mijn vragen weer op gang komen.....
Groet Bowy
ps ik heb helaas geen CAD en ook geen verstand van..... Ben wel heel benieuwd naar het resultaat!!! (maakt het trouwens uit of je 1-ton airportable veersteunen hebt? voor de steeringguard, of valt hij hier achter?)
Ik heb helaas nog geen ruimte gevonden... Gelukkig kan mijn landrover nog even blijven staan waar hij nu staat,(in een hoekje in een loods op mijn werk) Maar ik ben nog druk op zoek. Wel al 1 of 2 "leads" waarvan een 150 meter van mijn huis dus ik hoop erg dat dat door gaat!
Zodra ik eentje heb zul je het we horen via dit forum omdat dan mijn vragen weer op gang komen.....
Groet Bowy
ps ik heb helaas geen CAD en ook geen verstand van..... Ben wel heel benieuwd naar het resultaat!!! (maakt het trouwens uit of je 1-ton airportable veersteunen hebt? voor de steeringguard, of valt hij hier achter?)
Hoi Jorrit,
Groet Bowy
Groet Bowy
Hoi,
Ik ben martijn en heb een lightweight 88" als je meer wilt weten laat het maar weten. Volledige info plus foto's staan op site.
Groet,
martijn
[landrover.mine.nu]
Ik ben martijn en heb een lightweight 88" als je meer wilt weten laat het maar weten. Volledige info plus foto's staan op site.
Groet,
martijn
[landrover.mine.nu]
Hiervoor moet je bij victor Rutten zijn hij is degene die de tekeningen voor de 109 maakt ik rij zelf in een 110 en deze chassis zijn op deze plek toch wel erg verschillend. Ik weet het dus niet.
Groetjes Jorrit
Groetjes Jorrit
Hoi,
Ik wou ook graag meedoen. Ik heb een 109 ex Nedelands leger.
Ik heb de oude trek/hijsoogplaten nog liggen. Kun je die nog als mal gebruiken?
Kunnen we er op die manier ook gelijk een afsleepvoorziening aan bakken?
Ik kan geen autocadtekening maken, maar met een tekentafel kan ik goed overweg dus als je hulp nodig hebt......
Noud
Ik wou ook graag meedoen. Ik heb een 109 ex Nedelands leger.
Ik heb de oude trek/hijsoogplaten nog liggen. Kun je die nog als mal gebruiken?
Kunnen we er op die manier ook gelijk een afsleepvoorziening aan bakken?
Ik kan geen autocadtekening maken, maar met een tekentafel kan ik goed overweg dus als je hulp nodig hebt......
Noud
Recoverypoints?: steeringguard +/- prijs
worden er ook 2 recoverypoints opgelast? dan sla je 2 vliegen in 1 klap. dan heb je mooi voorop 2 recoverypoints erbij.
Zitten er ook gaten (perforatie) in? dan kan de drek beter weg dacht ik zo
Mocht dit 't geval zijn dan heb ik ook belang bij zo'n ding (series IIa 88"
Zitten er ook gaten (perforatie) in? dan kan de drek beter weg dacht ik zo
Mocht dit 't geval zijn dan heb ik ook belang bij zo'n ding (series IIa 88"
Hallo Joorit en anderen,
Squadra heeft een lierbumper aangeschaft incl de stuur bescherming.....
Dus ik zoek Hans, ik ben er wel voor maar wil niet de enige zijn.
Heb nl niet de tijd en ervaring voor het ontwerp enz. om dat volledig op me te nemen. Wil wel meehelpen uiteraard. Graag hoor ik hoe verder.
Jeroen.
Squadra heeft een lierbumper aangeschaft incl de stuur bescherming.....
Dus ik zoek Hans, ik ben er wel voor maar wil niet de enige zijn.
Heb nl niet de tijd en ervaring voor het ontwerp enz. om dat volledig op me te nemen. Wil wel meehelpen uiteraard. Graag hoor ik hoe verder.
Jeroen.
Re: Recoverypoints?: steeringguard +/- prijs
Ik vindt de prijs fantastisch!! zeker voor een in alu en gegalvaniseerd. Zag ze vandaag bij AutoRega liggen voor iets van €240,- . Ik kan met CAD e.d niet helpen.
Gr. Chris (met 110)
Gr. Chris (met 110)
steeringguard AutoCad
wat moet er voor het autocad gebeuren??
wij hebben autocad + tekenaar beschikbaar, dus laat maar weten wat er moet gebeuren, misschien kunne we helepen.
wij hebben autocad + tekenaar beschikbaar, dus laat maar weten wat er moet gebeuren, misschien kunne we helepen.
Het probleem voor de Disco gaat waarschijnlijk het aantal worden.
Wanneer het er 10 stuks of meer worden, wordt de steering guard ook een stukje goedkoper.
Je kunt er nu eentje kopen voor plusminus € 140,00 met nog garantie ed ook nog.
Als er dus maar twee of drie stuks moeten worden gemaakt, lijkt het mij eenvoudiger en goedkoper om deze gewoon te kopen.
Je kunt ze overigens bestellen bij Elephant off Road Equipement te Oosterend:
Tel: 0515-33 12 50
Succes, JC
Wanneer het er 10 stuks of meer worden, wordt de steering guard ook een stukje goedkoper.
Je kunt er nu eentje kopen voor plusminus € 140,00 met nog garantie ed ook nog.
Als er dus maar twee of drie stuks moeten worden gemaakt, lijkt het mij eenvoudiger en goedkoper om deze gewoon te kopen.
Je kunt ze overigens bestellen bij Elephant off Road Equipement te Oosterend:
Tel: 0515-33 12 50
Succes, JC
Re: Recoverypoints?: steeringguard +/- prijs
Ja, Durk aan alles wat je noemt is gedacht, ik zet je op de lijst.
Re: steeringguard AutoCad
ik heb de tekeningen met de hand af (voor de 90/110) ik moet nog een maat die ik was vergeten op te meten natrekken. Als ik deze maat heb en mijn tekening klopt moet deze in auto-CAD gezet worden met de maten vanuit een nulput zodat de tekening gebruikt kan worden door de CNC-snijmachine.
Als jullie dit voor zouden kunnen doen ben ik heel blij.
Groetjes Jorrit
Als jullie dit voor zouden kunnen doen ben ik heel blij.
Groetjes Jorrit
Hoi Jorrit,
Voor dit bedrag wil ik ook graag meedoen. Ik heb een landrover 88 llightweight bouwjaar 1978 (ex-leger). Ik ga er vanuit dat dit gelijk is aan een normale "88. Helaas kan ik niet met autocat omgaan. Als ik jou op enige wijze kan helpen dan hoor ik het graag.
Groeten,
Marchel
marchel_gerbers@hotmail.com
(www.gerbers.biz)
Voor dit bedrag wil ik ook graag meedoen. Ik heb een landrover 88 llightweight bouwjaar 1978 (ex-leger). Ik ga er vanuit dat dit gelijk is aan een normale "88. Helaas kan ik niet met autocat omgaan. Als ik jou op enige wijze kan helpen dan hoor ik het graag.
Groeten,
Marchel
marchel_gerbers@hotmail.com
(www.gerbers.biz)
hoi allemaal,
wat een geweldig initiatief. wil ook graag wel zo'n ding op mijn ex nl leger 109. Jorrit wil je mij ook op de lijst van de 109 & 88 zetten.
alvast harstikke bedankt
heb helaas geen tijd om jullie te helpen, zit midden in een verhuizing, verbouwing.
groeten en succes
jan
sanders910@wanadoo.nl
wat een geweldig initiatief. wil ook graag wel zo'n ding op mijn ex nl leger 109. Jorrit wil je mij ook op de lijst van de 109 & 88 zetten.
alvast harstikke bedankt
heb helaas geen tijd om jullie te helpen, zit midden in een verhuizing, verbouwing.
groeten en succes
jan
sanders910@wanadoo.nl
Hallo allemaal,
Prima idee! Ook ik wil graag meedoen om de eerste 10 stuks vol te maken.
Ik heb een Santana 109" uit '79. Als er iets is waar ik aan mee kan helpen laat dit dan even weten.
Groet, Werner
Prima idee! Ook ik wil graag meedoen om de eerste 10 stuks vol te maken.
Ik heb een Santana 109" uit '79. Als er iets is waar ik aan mee kan helpen laat dit dan even weten.
Groet, Werner
he jorrit sorry maar ik doe niet mee, ik meende dat we gezellig wat gingen hobbyen en daarmee wat in elkaar te flansen. nu word het allemaal alsnog hi-tec( op die low-tec wagen van me). en bovendien kan ik het voor 2 euro wat slijpschijven en electrodes zelf fabriceren dat leek me net leuk en daar heb ik veel meer eer van.nogmaals sorry en ik hoop dat je nu toch je aantal haalt. mocht er met andere dingen gehobbyt worden (een snorkel?) ben ik graag van de party.
Jorrit,
Inderdaad doe ik mee!
Denk erom , om tijdig een vooruitbetaling te verlangen, niemand wil dat je met een berg aluminium plaat blijft zitten, en ik denk dat je ook de nat bank niet bent...
Geef even bank nr en minimaal bedrag dat je wenst....kan ik het vast overmaken.
....goed voorbeeld doet volgen, nietwaar?
Inderdaad doe ik mee!
Denk erom , om tijdig een vooruitbetaling te verlangen, niemand wil dat je met een berg aluminium plaat blijft zitten, en ik denk dat je ook de nat bank niet bent...
Geef even bank nr en minimaal bedrag dat je wenst....kan ik het vast overmaken.
....goed voorbeeld doet volgen, nietwaar?
Jorrit,
Ik heb een 110 ex-army uit 86. Ik zou ook graag mee willen doen. Als je je bankreknr en de kosten doorgeeft op mijn e mail, dan kan ik storten en weet jij zeker dat ik meedoe.
Ik hoor wel wat verder de bedoeling is.
ALOHA Bob
Ik heb een 110 ex-army uit 86. Ik zou ook graag mee willen doen. Als je je bankreknr en de kosten doorgeeft op mijn e mail, dan kan ik storten en weet jij zeker dat ik meedoe.
Ik hoor wel wat verder de bedoeling is.
ALOHA Bob