Defender
Re: Defender
Maar weer even mee liften,
ninty (90) te koop,
87 diesel uitvoering,grijs tarief, oltimerverzekering (15 jaar oud) opnieuw gespoten, veel vervangen of vernieuwd, oa motor, assen, veren
luxe discovery stoelen.
schutbord gerestaureerd, chassis geen roest.
Heerlijke terrein beul.
trekhaak, zijbars, brede banden.
vraagprijs 7500 euro
groetjes Anton
ninty (90) te koop,
87 diesel uitvoering,grijs tarief, oltimerverzekering (15 jaar oud) opnieuw gespoten, veel vervangen of vernieuwd, oa motor, assen, veren
luxe discovery stoelen.
schutbord gerestaureerd, chassis geen roest.
Heerlijke terrein beul.
trekhaak, zijbars, brede banden.
vraagprijs 7500 euro
groetjes Anton
Re: Defender
Hoi Marco,
Je bent een kenner zie ik.
er ligt op dit moment een motor uit een wright rover in.
Zegt dat je iets!
Anton
Je bent een kenner zie ik.
er ligt op dit moment een motor uit een wright rover in.
Zegt dat je iets!
Anton
Re: Defender
toch wel hoor, ik betaal nog geen 99 euro per jaar, en mag daarbij gewoon een onbeperkt aantal kilometers rijden.
daarbij nog is een 280 euro voor een jaartje grijs en je ziet je rijdt gewoon voor niets.
O ja op diesel loopt hij 1:10.
daarbij nog is een 280 euro voor een jaartje grijs en je ziet je rijdt gewoon voor niets.
O ja op diesel loopt hij 1:10.
Re: Defender
Anton,
Geen kenner hoor, goed geinformeerd. Maar een wright motor zegt me niets.
Please explain?
Marco
Geen kenner hoor, goed geinformeerd. Maar een wright motor zegt me niets.
Please explain?
Marco
Re: Defender
OK,
Het antwoord is eigenlijk heel simpel, een wright rover blok komt uit een LeylandDaf. De ons bekende Daf 400 met die lelijke snuit.
Het motor blokje komt gewoon van Land Rover, en is met wat aanpassingen in de bus gelepelt.
Zelf heb ik het distributiehuis weer omgebouwd, om de brandstofpomp hoger te krijgen, en hij past gewoon in de 90.
sommige beweren dat de eerste diesels 2,25 waren, maar anderen spreken het al weer tegen, dus is de motor eigenlijk gewoon een 2,5 NA.
Wel lijkt de motor veller dan de 2,5 in mijn 110. Dus er zou een andere nokken as in kunnen zitten.
Maarja ik ben ook geen kenner.
Leuk is wel dat ik van het weekend door plassen en gaten heenkwam waar een 90 defender 300 TDi (en patrols en ander vreemd spul) niet doorheen kwamen op eigen kracht.
Groetjes maar weer
Groetjes
Het antwoord is eigenlijk heel simpel, een wright rover blok komt uit een LeylandDaf. De ons bekende Daf 400 met die lelijke snuit.
Het motor blokje komt gewoon van Land Rover, en is met wat aanpassingen in de bus gelepelt.
Zelf heb ik het distributiehuis weer omgebouwd, om de brandstofpomp hoger te krijgen, en hij past gewoon in de 90.
sommige beweren dat de eerste diesels 2,25 waren, maar anderen spreken het al weer tegen, dus is de motor eigenlijk gewoon een 2,5 NA.
Wel lijkt de motor veller dan de 2,5 in mijn 110. Dus er zou een andere nokken as in kunnen zitten.
Maarja ik ben ook geen kenner.
Leuk is wel dat ik van het weekend door plassen en gaten heenkwam waar een 90 defender 300 TDi (en patrols en ander vreemd spul) niet doorheen kwamen op eigen kracht.
Groetjes maar weer
Groetjes
Re: Defender
Kun je dit mischien even uitleggen? Hoe krijg jij een vijftien jaar oude auto in een old-timer verzekering? Waar ben je verzekerd? Ik zoek ook een goede verzekering voor mijn landrover . Verder, wat bedoel je met deze zin:
"daarbij nog is een 280 euro voor een jaartje grijs en je ziet je rijdt gewoon voor niets."
"daarbij nog is een 280 euro voor een jaartje grijs en je ziet je rijdt gewoon voor niets."