Niet voor mezelf hoor, maaruh
Wat is eigenlijk de maximale offset (laagste ET dus) die je in 16 inch kunt kopen. Modulars doen het volgens mij voor +8 waar standaard +33 is (en wolfjes +20 dacht ik) maaruh, wie heeft nu de grootstse (of laagste beter gezegd)
Jaahaahaa, ik ken de nadelen , wil alleen weten of er iets is dat je toestaat op een defender voor een weekendje spelen "iets groots" te monteren zonder meteen de stuuruitslag kwijt te zijn of spacers te moeten monteren.
Groet, Wilberth
ET waarde...wie heeft de grootste
Re: ET waarde...wie heeft de grootste
+0 is de velg die het verst naar buiten komt, modulars geloof ik, ET33 komt het verst naar binnen, dat is de originele maat voor Discovery I bijvoorbeeld.
Re: ET waarde...wie heeft de grootste
Had zelf een setje ET +33 (standaard is ET-33) dus 66 mm verder naar buiten werkte perfect!
Daarnaast nog een setje stalen velgen hier liggen met een ET van rond de +33 dus mocht je op zoek zijn naar iets met veel offset..... mogen weg voor 100,-
Gr bowy
Daarnaast nog een setje stalen velgen hier liggen met een ET van rond de +33 dus mocht je op zoek zijn naar iets met veel offset..... mogen weg voor 100,-
Gr bowy