Android app voor gps tracker

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Art van Blondie

Android app voor gps tracker

Bericht door Art van Blondie »

Ik heb een tijdje geleden zo'n tlt-2n tracker gekocht en was op zoek naar een goede/simpele app voor de SMS bediening daarvan.
Wat ik vond voldeed naar mijn smaak niet. Met name dat ze slechts voor 1 tracker geschikt zijn vond ik een min punt, ik heb nl meer auto's.
Het feit dat ik geen geschikte app kon vinden betekent overigens niet dat ze niet bestaan, ik kon ze alleen niet vinden.
Ik heb toen maar zelf wat gemaakt. En omdat ik toch een google account moest hebben, heb ik 'm maar in google play gezet.

Dus, geheel gratis en zonder reclame, van een liefhebber voor een liefhebber:
link naar google play

Spam? Reclame? Ach ja, sommige zullen dat vinden, maar aangezien het gratis is... Doe er je voordeel mee

Groet, Art

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/10/2014 19:59 door Art van Blondie.
Gerard

Re: Android app voor gps tracker

Bericht door Gerard »

Leuk! Ik heb hem geïnstalleerd op m'n Xperia en ga er eens mee spelen.
Voor m'n Samsung tablet was hij niet beschikbaar, heb je dat zelf afgeschermd?

Gerard
Art van Blondie

Nee, heb ik niet zelf afgeschermd, dat gaat een soort van vanzelf. Een tablet heeft over het algemeen geen simkaart en die heb je nodig om te kunnen sms-en, Daardoor is hij dus niet beschikbaar voor je tablet, google play doet dat.

Groet, Art
Frans Bonnes

Bericht door Frans Bonnes »

Met 3G heb je dus wel een sim kaart, dus zou hij daar moeten werken, of denk ik nu verkeerd?
G-men (Gargamel)

Bericht door G-men (Gargamel) »

Ziet er goed uit Art !!
prikadmin

Bericht door prikadmin »

test
Art van Blondie

Re: Android app voor gps tracker UPDATE

Ik heb wat ge-emmer met google gehad. Ze hebben tot 2x toe de app uit de play store geknikkerd. De eerste keer omdat er uitdrukkelijk toestemming aan de gebruiker moet worden gevraagd voor het versturen van een sms. De tweede keer vanwege de "sexually explicit content" Preutse yanks!

Maar goed, het gevolg is dat de app onder een andere codenaam in de playstore moet worden gezet. Het gevolg daarvan is weer dat degene die de app al hadden geinstalleerd geen automatische updates ontvangen. Zij moeten de bestaande app verwijderen en de nieuwe weer installeren.
Hij staat nu onder deze link
Ik heb de link in het eerste bericht ook aangepast.

Groet, Art
Plaats reactie