All good things must come to an end......
All good things must come to an end......
Let's wait and see.
De ongeduldige
De ongeduldige
Re: All good things must come to an end......
Nog meer stemming maken ?
Laten we nou eens geduld hebben en de beheerder zijn werk doen en als alles voor elkaar is (al duurt dat nog een jaar) dan pas zeiken
Gr. neef Henk
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/09/2014 06:25 door neef Henk.
Laten we nou eens geduld hebben en de beheerder zijn werk doen en als alles voor elkaar is (al duurt dat nog een jaar) dan pas zeiken
Gr. neef Henk
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/09/2014 06:25 door neef Henk.
Wat voor werk doet de beheerder??
Ach, ongeduld, stemmingmakerij ? Ik zou graag eens een statement willen zien van de 'eigenaar' van landrover.startpagina.nl en/of het Prikbord en/of de Marktplaats. Doelstelling, toekomst, functionaliteit, planning, structuur, eigenaarschap etc, zou mooi onder 'Over de landrover pagina' op de landrover.startpagina.nl-page kunnen ipv dat j**p-verhaal
Als gebruikers kunnen we nergens rechten aan ontlenen, maar dan weten we tenminste waar we aan toe zijn. Ben poosje extern geweest en bij terugkomst de Marktplaats weg (mooi shit), verder gemopper en onrust. Jammer !

Als gebruikers kunnen we nergens rechten aan ontlenen, maar dan weten we tenminste waar we aan toe zijn. Ben poosje extern geweest en bij terugkomst de Marktplaats weg (mooi shit), verder gemopper en onrust. Jammer !
Re: All good things must come to an end...... OKE EEN STATEMENT:
Het was mij een waar genoegen om na zon 16 jaar dagelijks op deze pagina te zijn geweest (en netje de reclame banners te hebben aangeklikt) "inkomsten voor de beheerder" van af nu de Laroprik te gaan lezen! Misschien ben ik in het beging lekker snel klaar. maar daar hebben ze de beste kaarten dus ik ga gokken dat jullie er ook zullen komen.
en zijn we af van deze discussie het hoe wat en waar.
En ach mochten we de "geheime eigenaar" toch niet zo aardig vinden. maken we gewoon weer een nieuwe statement
zo als rumble heeft bewezen binnen een paar dagen weer een nieuwe plek. Het enige wat ons kan tegen houden is de "verdeel en heersstrategie"
gelukkig zijn wij prikkers met een gezamenlijke liefde. ik ben niet zo ban dat wij verdeelt worden.
Hoog uit even een beetje verwart omdat we elkaar niet kunnen vertellen waar we zijn.
Nou omdat voor te zijn ik ben te vinden op de LAROPRIK.
groetjes,
PS Berry geweldig bedankt ik hoop dat je een beetje kosten neutraal dit beheer werk hebt kunnen doen!
zo niet mijn waardering voor je geweldige inzet.
en zijn we af van deze discussie het hoe wat en waar.
En ach mochten we de "geheime eigenaar" toch niet zo aardig vinden. maken we gewoon weer een nieuwe statement

zo als rumble heeft bewezen binnen een paar dagen weer een nieuwe plek. Het enige wat ons kan tegen houden is de "verdeel en heersstrategie"
gelukkig zijn wij prikkers met een gezamenlijke liefde. ik ben niet zo ban dat wij verdeelt worden.
Hoog uit even een beetje verwart omdat we elkaar niet kunnen vertellen waar we zijn.
Nou omdat voor te zijn ik ben te vinden op de LAROPRIK.
groetjes,
PS Berry geweldig bedankt ik hoop dat je een beetje kosten neutraal dit beheer werk hebt kunnen doen!
zo niet mijn waardering voor je geweldige inzet.
Ik snap al dat gezeur niet over deze prikkerspagina, vele hier reageren alsof ze jaren lang al problemen hebben met dit forum
DIT FORUM IS GRATIS VOOR JULLIE EN WORDT OOK GRATIS ONDERHOUDEN EN GEREPAREERT ALS DIT NODIG IS
als het nou geld zo kosten (een maandelijks lidmaatschap of zo) dan begrijp ik wel het gezeur maar iets wat je gratis krijgt mot je niet over zeiken!!!
DIT FORUM IS GRATIS VOOR JULLIE EN WORDT OOK GRATIS ONDERHOUDEN EN GEREPAREERT ALS DIT NODIG IS
als het nou geld zo kosten (een maandelijks lidmaatschap of zo) dan begrijp ik wel het gezeur maar iets wat je gratis krijgt mot je niet over zeiken!!!
en natuurlijk bier voor Berry!
Ik dacht dat wij doorreden waar de wegen ophielden?
en bier voor Berry.
J.
Ik dacht dat wij doorreden waar de wegen ophielden?
en bier voor Berry.
J.
Waarde neef Henk,
het is nu eenmaal onvermijdelijk dat aan iets een einde komt, zo werkt alles nu eenmaal.
Verde zeg ik ook nog dat we het wel zullen zien.
Dus waar jij die stemmingmakerij vandaan haalt is mij 'n raadsel. The beholder?
De stemmige
het is nu eenmaal onvermijdelijk dat aan iets een einde komt, zo werkt alles nu eenmaal.
Verde zeg ik ook nog dat we het wel zullen zien.
Dus waar jij die stemmingmakerij vandaan haalt is mij 'n raadsel. The beholder?
De stemmige
Hallo, ik ben nog niet weg hoor! Ik wilde naast mijn landrover ook een eigen forum, en dat is gelukt.
Wat mij in deze discussie op blijft vallen is dat men maar af blijft geven tegen Sanoma en de beheerder.
Maar niemand heeft de ballen om contact te zoeken met de beheerder of Sanoma.
Ook begrijp ik niet dat men naar een forum gaat waar de beheerder niet de ballen heeft om zich zelf bekend te maken en waar net zo mensen geweerd worden en berichten van het prikbord gehaald worden.
Gewoon geduld hebben en iedereen mag voor zichzelf kiezen, maar voorlopig is dit forum nog steeds het populairst met het aantal postings.
Overigens over stemming makerij, het bericht van ene Jacob, die niet geregistreerd is en beweerd dat hij hier 16 jaar deze prik volgt gaat ook nergens over, als die Jacob gewoon een geregistreerde gebruiker had geweest had hij ook gewoon met de beheerder contact op kunnen nemen, maar het lijkt weer zo'n bericht van iemand die de boel aan het saboteren is en de groep splitst met dit soort domme postings.
Ik heb geduld, ik blijf hier voorlopig, tot er niemand meer post of er een goed alternatief is, wat zeker ook de Laroprik nog niet is, want daar zijn de meeste postings nog steeds van dit forum gekopieerd.
Naamloos.jpg --> mod_embed_images_loadimage('b5c34389507df54850df78f3a1c86435', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh3.googleusercontent.com%2F-7RZAFUl19ho%2FUlcVq9Kk0-I%2FAAAAAAAAAKc%2F_b_YBz3h4lA%2Fs637%2FNaamloos.jpg', 'https://lh3.googleusercontent.com/-7RZAFUl19ho/UlcVq9Kk0-I/AAAAAAAAAKc/_b_YBz3h4lA/s637/Naamloos.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh3.googleusercontent.com%2F-7RZAFUl19ho%2FUlcVq9Kk0-I%2FAAAAAAAAAKc%2F_b_YBz3h4lA%2Fs637%2FNaamloos.jpg', '', 17303712, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Dagelijks leven RRS TDV6
On the road 90 2,5TD 1988
1989 3,5 EFI RRC
1990 3,9 EFI RCC
In Bewerking 1977 101 FC GS (Assie)
Nog te bewerken 1959 series II 88 PU
109 1977 V8 Verkocht
Ben
Maar niemand heeft de ballen om contact te zoeken met de beheerder of Sanoma.
Ook begrijp ik niet dat men naar een forum gaat waar de beheerder niet de ballen heeft om zich zelf bekend te maken en waar net zo mensen geweerd worden en berichten van het prikbord gehaald worden.
Gewoon geduld hebben en iedereen mag voor zichzelf kiezen, maar voorlopig is dit forum nog steeds het populairst met het aantal postings.
Overigens over stemming makerij, het bericht van ene Jacob, die niet geregistreerd is en beweerd dat hij hier 16 jaar deze prik volgt gaat ook nergens over, als die Jacob gewoon een geregistreerde gebruiker had geweest had hij ook gewoon met de beheerder contact op kunnen nemen, maar het lijkt weer zo'n bericht van iemand die de boel aan het saboteren is en de groep splitst met dit soort domme postings.
Ik heb geduld, ik blijf hier voorlopig, tot er niemand meer post of er een goed alternatief is, wat zeker ook de Laroprik nog niet is, want daar zijn de meeste postings nog steeds van dit forum gekopieerd.
Naamloos.jpg --> mod_embed_images_loadimage('b5c34389507df54850df78f3a1c86435', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh3.googleusercontent.com%2F-7RZAFUl19ho%2FUlcVq9Kk0-I%2FAAAAAAAAAKc%2F_b_YBz3h4lA%2Fs637%2FNaamloos.jpg', 'https://lh3.googleusercontent.com/-7RZAFUl19ho/UlcVq9Kk0-I/AAAAAAAAAKc/_b_YBz3h4lA/s637/Naamloos.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh3.googleusercontent.com%2F-7RZAFUl19ho%2FUlcVq9Kk0-I%2FAAAAAAAAAKc%2F_b_YBz3h4lA%2Fs637%2FNaamloos.jpg', '', 17303712, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Dagelijks leven RRS TDV6
On the road 90 2,5TD 1988
1989 3,5 EFI RRC
1990 3,9 EFI RCC
In Bewerking 1977 101 FC GS (Assie)
Nog te bewerken 1959 series II 88 PU
109 1977 V8 Verkocht
Ben
Wat het ook wordt, laat het geen ruzie worden jongens! We moeten elkaar in de toekomst nog sleuteltips geven/uit de modder slepen/gevulde koeken voeren/van ongevraagd commentaar voorzien onder de motorkap.
Enneh Ben wat/wie is er geweerd dan?, ik hoop geen Vera praktijken?
Groet-Lucas-die-ook-kritisch-is-geweest-maar-altijd-vanuit-betrokkenheid
Enneh Ben wat/wie is er geweerd dan?, ik hoop geen Vera praktijken?
Groet-Lucas-die-ook-kritisch-is-geweest-maar-altijd-vanuit-betrokkenheid
Hearhear, Lucas, wat je zegt, laten we geen ruzie maken.
We zien wel hoe het loopt, maak je niet te druk.
Soep, heet, eten enzo...
We zien wel hoe het loopt, maak je niet te druk.
Soep, heet, eten enzo...
QuoteBen leert elke dag van zijn Laro'sWat mij in deze discussie op blijft vallen is dat men maar af blijft geven tegen Sanoma en de beheerder.
Maar niemand heeft de ballen om contact te zoeken met de beheerder of Sanoma. Hoe weet jij dat? Er is hier toch vaak genoeg gevraagd om serieuze uitleg? Maar ja, de zoekfunctie werkt niet, net als veel andere dingen.
Net als op de laroprik laat de beheerser zich te weinig zien.
& ook daar kreeg ik vanmiddag een melding: Internal Server Error ( & dat terwijl het toch ook een Nederlandstalig gedoetje is).
ffs alweer geen smileys &zo - het is gewoon saroma dat er een potje van maakt,.
Ja ik weet wel, resultaten behaald in het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
Maar niemand heeft de ballen om contact te zoeken met de beheerder of Sanoma. Hoe weet jij dat? Er is hier toch vaak genoeg gevraagd om serieuze uitleg? Maar ja, de zoekfunctie werkt niet, net als veel andere dingen.
Net als op de laroprik laat de beheerser zich te weinig zien.
& ook daar kreeg ik vanmiddag een melding: Internal Server Error ( & dat terwijl het toch ook een Nederlandstalig gedoetje is).
ffs alweer geen smileys &zo - het is gewoon saroma dat er een potje van maakt,.
Ja ik weet wel, resultaten behaald in het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
forbert 90-200Tdi Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hearhear, Lucas, wat je zegt, laten we geen ruzie
> maken.
> We zien wel hoe het loopt, maak je niet te druk.
> Soep, heet, eten enzo...
Dat geld dan ook voor jou Forbert, gewoon rustig afwachten.
en als het blijkt dat het echt niets gaat worden hier kan je altijd nog een beslissing nemen.
Voorlopig leeft dit forum nog en van mij mag het nog jaren in de lucht blijven en weer gewoon over Landrovers gaan en niet over welk forum we gaan zitten.
> Hearhear, Lucas, wat je zegt, laten we geen ruzie
> maken.
> We zien wel hoe het loopt, maak je niet te druk.
> Soep, heet, eten enzo...
Dat geld dan ook voor jou Forbert, gewoon rustig afwachten.
en als het blijkt dat het echt niets gaat worden hier kan je altijd nog een beslissing nemen.
Voorlopig leeft dit forum nog en van mij mag het nog jaren in de lucht blijven en weer gewoon over Landrovers gaan en niet over welk forum we gaan zitten.
neef Henk Schreef:
> Ik snap al dat gezeur niet over deze
> prikkerspagina, vele hier reageren alsof ze jaren
> lang al problemen hebben met dit forum
>
> Dit forum is gratis voor jullie en wordt ook gratis
> onderhouden en gerepareerd als dit nodig is
>
> als het nou geld zo kosten (een maandelijks
> lidmaatschap of zo) dan begrijp ik wel het gezeur
> maar iets wat je gratis krijgt mot je niet over
> zeiken!!!
Niets is er echt gratis in deze wereld (of althans bijna niets).
Als iets gratis is/lijkt, kijk dan extra goed waar de verdienste zit.
Sanoma doet het niet voor niets (al lijkt het wel zo).
Als je even zoekt (maar dan wel op de Laroprik omdat de zoekfunctie het niet doet) ...
... zal je zien dat er al heel lang diverse problemen en probleempjes zijn.
Als de Laroprik een minstens zo goed product kan leveren, en de continuiteit enigszins gewaarborgd is ...
... waarom dan die loyaliteit aan Sanoma, een bedrijf dat niks heeft met LandRovers?
Marc
>
>
> zeiken!!!
Als je even zoekt (maar dan wel op de Laroprik omdat de zoekfunctie het niet doet) ...
Als de Laroprik een minstens zo goed product kan leveren, en de continuiteit enigszins gewaarborgd is ...
... waarom dan die loyaliteit aan Sanoma, een bedrijf dat niks heeft met LandRovers?
Marc
neef Henk Schreef:
>
>
> zeiken!!!
Marc
>
>
> zeiken!!!
Marc
The proof of the pudding is in the eating .... en de Saroma-smaak in de oude versie heeft zijn bezwaren en is een aflopende zaak, in de nieuwe smaak is ie vooralsnog nog beroerder ... dus een goed werkend alternatief is minstens een redelijk alternatief.
Marc
Marc
The proof of the pudding is in the eating .... en de Saroma-smaak in de oude versie heeft zijn bezwaren en is een aflopende zaak, in de nieuwe smaak is ie vooralsnog nog beroerder ... dus een goed werkend alternatief is minstens een redelijk alternatief.
Marc
Marc
volgens mij heeft de eigenaar van laroprik zelfs al contact met de beheerder van deze pagina gezocht...zonder resultaat...hij heeft dit wel uitgelegd op laroprik.nl forum...en dat daar mensen geweerd worden geloof ik niet...wie wordt er geweigerd dan...de beheerder reageert zelf vrij snel op berichten...sneller dan hier....en je kan ook gewoon zonder te registreren een berichtje plaatsen...net als hier maar dan met zoekfunctie en met smilies...van mij krigjt hij in ieder geval het voordeel van de twijfel....we moeten denk ik blij zijn dat iemand de moeite heeft gedaan om iets nieuws op te zetten...
op laroprik zijn wel nog wel de meeste berichten een kopie van de berichten hier...maar zo als ik het hoorde was het ook bedoeld als backup voor dit oude prikbord voor het geval dat het mis ging.......dat het nu wat uit de hand gelopen is door alle onduidelijkheid en vaagheid van een vervolg van deze website maakt mij nix uit...ik kijk gewon op alle 2 de forums...en volgens mij veel andere prikkers ook...er zijn al heel veel mensen geregistreerd...de berichten moeten alleen nog komen
op laroprik zijn wel nog wel de meeste berichten een kopie van de berichten hier...maar zo als ik het hoorde was het ook bedoeld als backup voor dit oude prikbord voor het geval dat het mis ging.......dat het nu wat uit de hand gelopen is door alle onduidelijkheid en vaagheid van een vervolg van deze website maakt mij nix uit...ik kijk gewon op alle 2 de forums...en volgens mij veel andere prikkers ook...er zijn al heel veel mensen geregistreerd...de berichten moeten alleen nog komen
Zeker, zeker, lerende Ben.
Ik maak me hoegenaamd niet druk en raad eenieder aan dat ook niet te doen.
Kalmte kan u redden!
Het is natuurlijk wel zo dat -zoals al door velen gezegd- we weinig horen van Berry of Saroma.
Verdiend niet de schoonheidsprijs. De lamp kan zo uitgaan, maar dan nog, so what,ieder eind schept 'n begin.
En het is ook zo dat de beheerder van de Laroprik zich nog steeds niet bekend maakt.
Daar had ik ook moeite mee, maar ik gun 'm 't voordeel van de twijfel, ik kan natuurlijk altijd weggaan wanneer ik dat wil.
En dan nog: alle kippen rennen door het hok omdat hun speeltje bedreigd wordt.
Ze kakelen ook als nooit tevoren.
De anonieme beheerder van de Laroprik kun je initiatief niet ontzeggen. Hij DEED iets.
De kakelende 2 walletjeseter.
Ik maak me hoegenaamd niet druk en raad eenieder aan dat ook niet te doen.
Kalmte kan u redden!
Het is natuurlijk wel zo dat -zoals al door velen gezegd- we weinig horen van Berry of Saroma.
Verdiend niet de schoonheidsprijs. De lamp kan zo uitgaan, maar dan nog, so what,ieder eind schept 'n begin.
En het is ook zo dat de beheerder van de Laroprik zich nog steeds niet bekend maakt.
Daar had ik ook moeite mee, maar ik gun 'm 't voordeel van de twijfel, ik kan natuurlijk altijd weggaan wanneer ik dat wil.
En dan nog: alle kippen rennen door het hok omdat hun speeltje bedreigd wordt.
Ze kakelen ook als nooit tevoren.
De anonieme beheerder van de Laroprik kun je initiatief niet ontzeggen. Hij DEED iets.
De kakelende 2 walletjeseter.
Re: All good things must come to an end...... OKE EEN STATEMENT:
Jacob, bedankt voor je aawezigheid op dit langst bestaande forum sinds 2002.
Ook bedankt voor het klikken op de banner. De sponsor van de Dutch Land Rover Sortout, dus niet in mijn zak , heeft het gewaardeerd.
Groet,
Berry
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/09/2014 11:45 door Berry Weijers.
Ook bedankt voor het klikken op de banner. De sponsor van de Dutch Land Rover Sortout, dus niet in mijn zak , heeft het gewaardeerd.
Groet,
Berry
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/09/2014 11:45 door Berry Weijers.
Re: All good things must come to an end...... Marktplaats
Is er nog hoor, alleen geen link meer.
[landrover.paginamarkt.nl]
Groet
Rien
Groet
Rien
Re: All good things will always continue
Beste Prikkers, vrienden en lotgenoten,
Zoals bekend zijn we met Startpagina bezig om op basis van nieuwe software een moderner forum aan te gaan bieden. De afgelopen periode is er meer functionaliteit toegevoegd en men werkt er nu naar toe om de nieuwe forums aan iedereen aan te bieden.
Onlangs is voor Landrover.startpagina.nl dit forum geopend en heeft men wensen en goede ideeën kunnen geven. Ook na het actief worden zal Startpagina nieuwe mogelijkheden blijven toevoegen. Wensen van de bezoekers bepalen daarbij mede de prioriteit. Het huidige prikbord zal statisch beschikbaar blijven en tevens wordt hiervan een backup veiliggesteld.
In goed overleg met Startpagina wordt bepaald wanneer we het huidige prikbord bevriezen. Dit lijkt mij het goede moment om voor jezelf te beslissen waar je gebruik van wilt maken. Met veel plezier ben ik 12 jaar geleden begonnen met dit prikbord met een zeer lage instap en goed vindbaar dankzij Startpagina. In al die jaren is dit uitgegroeid tot meer dan alleen een forum. De specifieke Land Rover markt waar ontzettend veel gebruik van gemaakt wordt, de activiteiten die men organiseerd zoals de vele ritten, Prikkersdagen en ook de Dutch Land Rover Sortout is vanuit het prikbord ontstaan. Het prikbord heeft dan ook bewezen veel meer te zijn dan enkel en alleen een stuk software wat ons in staat stelt met elkaar te communiceren. Dit betekend veel voor mij, tientallen vriendschappen zijn hierdoor ontstaan en het drijft mij persoonlijk ook om bijv. de jaarlijkse Sortout te organiseren.
Je kan van Startpagina vinden wat je wilt en ook over Sanoma, waar de laatste periode een soort van lastercampagne over wordt gevoerd, kan je een mening hebben. Feit is wel dat men ervoor heeft gezorgd dat vanaf het prille begin tot op heden we in staat zijn om elkaar hier te treffen. Dat het met de gedrukte media slecht gaat mag duidelijk zijn maar de veelzeggende sites van Sanoma als Startpagina, NU.nl doen het beter dan ooit. Elke twijfel die er is over het voortbestaan van het bedrijf is niet in verhouding met het stoppen of verdwijnen van elk particulier initiatief, dat zal nl. veel makkelijker en zonder enige verantwoording en/of mogelijkheid om voort te zetten gebeuren. Recent hebben we dit nog in België mogen zien. Dit is dan ook mijn grootste reden om niet zelf een forum te gaan hosten, het aanbod om dit gratis ergens te doen ligt er al, domeinnamen zijn al langer vastgelegd. Het zou pas als we er niet meer uitkomen met Startpagina een logische volgende stap zijn.
Oftewel, een ieder moet doen wat hij of zij het beste vind. Als de kleur je het belangrijkst is en je het niet belangrijk vind wie de persoon is die je de afgelopen jaren heeft bediend dan is de keus makkelijk. Naar mijn mening kies je dan wel voor iets of iemand die er geen enkel probleem mee heeft zonder enige vorm van overleg een exacte kopie te starten maar daarna wel van mening is dat dat nieuwe gekopieerde initiatief enkel en alleen door hem mag worden voortgezet. Je kiest dan ook voor een deling of minder centrale plek waar Land Rover enthousiasten elkaar treffen want het Landrover.startpagina.nl prikbord zal gewoon doorgaan. Ik hoop dan ook nog vele mooie jaren met elkaar lief & leed te delen, ongeacht de kleur
Met Land Rover groet,
Berry
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
Zoals bekend zijn we met Startpagina bezig om op basis van nieuwe software een moderner forum aan te gaan bieden. De afgelopen periode is er meer functionaliteit toegevoegd en men werkt er nu naar toe om de nieuwe forums aan iedereen aan te bieden.
Onlangs is voor Landrover.startpagina.nl dit forum geopend en heeft men wensen en goede ideeën kunnen geven. Ook na het actief worden zal Startpagina nieuwe mogelijkheden blijven toevoegen. Wensen van de bezoekers bepalen daarbij mede de prioriteit. Het huidige prikbord zal statisch beschikbaar blijven en tevens wordt hiervan een backup veiliggesteld.
In goed overleg met Startpagina wordt bepaald wanneer we het huidige prikbord bevriezen. Dit lijkt mij het goede moment om voor jezelf te beslissen waar je gebruik van wilt maken. Met veel plezier ben ik 12 jaar geleden begonnen met dit prikbord met een zeer lage instap en goed vindbaar dankzij Startpagina. In al die jaren is dit uitgegroeid tot meer dan alleen een forum. De specifieke Land Rover markt waar ontzettend veel gebruik van gemaakt wordt, de activiteiten die men organiseerd zoals de vele ritten, Prikkersdagen en ook de Dutch Land Rover Sortout is vanuit het prikbord ontstaan. Het prikbord heeft dan ook bewezen veel meer te zijn dan enkel en alleen een stuk software wat ons in staat stelt met elkaar te communiceren. Dit betekend veel voor mij, tientallen vriendschappen zijn hierdoor ontstaan en het drijft mij persoonlijk ook om bijv. de jaarlijkse Sortout te organiseren.
Je kan van Startpagina vinden wat je wilt en ook over Sanoma, waar de laatste periode een soort van lastercampagne over wordt gevoerd, kan je een mening hebben. Feit is wel dat men ervoor heeft gezorgd dat vanaf het prille begin tot op heden we in staat zijn om elkaar hier te treffen. Dat het met de gedrukte media slecht gaat mag duidelijk zijn maar de veelzeggende sites van Sanoma als Startpagina, NU.nl doen het beter dan ooit. Elke twijfel die er is over het voortbestaan van het bedrijf is niet in verhouding met het stoppen of verdwijnen van elk particulier initiatief, dat zal nl. veel makkelijker en zonder enige verantwoording en/of mogelijkheid om voort te zetten gebeuren. Recent hebben we dit nog in België mogen zien. Dit is dan ook mijn grootste reden om niet zelf een forum te gaan hosten, het aanbod om dit gratis ergens te doen ligt er al, domeinnamen zijn al langer vastgelegd. Het zou pas als we er niet meer uitkomen met Startpagina een logische volgende stap zijn.
Oftewel, een ieder moet doen wat hij of zij het beste vind. Als de kleur je het belangrijkst is en je het niet belangrijk vind wie de persoon is die je de afgelopen jaren heeft bediend dan is de keus makkelijk. Naar mijn mening kies je dan wel voor iets of iemand die er geen enkel probleem mee heeft zonder enige vorm van overleg een exacte kopie te starten maar daarna wel van mening is dat dat nieuwe gekopieerde initiatief enkel en alleen door hem mag worden voortgezet. Je kiest dan ook voor een deling of minder centrale plek waar Land Rover enthousiasten elkaar treffen want het Landrover.startpagina.nl prikbord zal gewoon doorgaan. Ik hoop dan ook nog vele mooie jaren met elkaar lief & leed te delen, ongeacht de kleur

Met Land Rover groet,
Berry
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
op laroprik.nl staat dat er juist contact met jou is gezocht om samen te werken aan een mooie website...maar jij wil graag bij startpagina blijven...de persoon achter laroprik vond het dan toch juist wel belangrijk dat je de afgelopen jaren ons bediend hebt....ook las ik dat op laroprik meer beheerders kunnen aanmelden...dan is er toch juist niet meer 1 persoon die het voortzet zoals jij dat hier wel alleen bent...
het is heel fijn dat startpagina ons altijd bediend heeft...maar het heeft ook heel vaak niet of niet goed gewerkt...de reden dat iets altijd zo geweest is is toch geen reden om niet te veranderen...als iedereen zo denkt hadden we nu nog in grotten gewoond...haha
je zegt ook dat een particuliere website sneller offline gaat dan een zakelijke website...dat hebben we gezien met hyves....dat ging ook ineens weg...ik zit ook op veel engelse forums en daar zijn ze ook veel paticulier en die bestaan al erg lang...ik vind dat dus geen reden dat het bij startpagina beter is....het gaat er toch om dat het lekker snel en goed werkt......
waarom wil men eigenlijk bij startpagina blijven...alleen maar omdat het altijd zo geweest is....dat is toch geen reden
het is heel fijn dat startpagina ons altijd bediend heeft...maar het heeft ook heel vaak niet of niet goed gewerkt...de reden dat iets altijd zo geweest is is toch geen reden om niet te veranderen...als iedereen zo denkt hadden we nu nog in grotten gewoond...haha
je zegt ook dat een particuliere website sneller offline gaat dan een zakelijke website...dat hebben we gezien met hyves....dat ging ook ineens weg...ik zit ook op veel engelse forums en daar zijn ze ook veel paticulier en die bestaan al erg lang...ik vind dat dus geen reden dat het bij startpagina beter is....het gaat er toch om dat het lekker snel en goed werkt......
waarom wil men eigenlijk bij startpagina blijven...alleen maar omdat het altijd zo geweest is....dat is toch geen reden
op laroprik.nl staat dat er juist contact met jou is gezocht om samen te werken aan een mooie website...maar jij wil graag bij startpagina blijven...de persoon achter laroprik vond het dan toch juist wel belangrijk dat je de afgelopen jaren ons bediend hebt....ook las ik dat op laroprik meer beheerders kunnen aanmelden...dan is er toch juist niet meer 1 persoon die het voortzet zoals jij dat hier wel
Ik denk dat de beste oplossing vanzelf boven komt drijven als we iedereen een voor zichzelf laten beslissen ????
Meeste dingen die gezegd konden worden zijn wel gezegd en ik zien nu alleen maar een continu recyclen van dezelfde argumenten in een aantal verschillende topics; waarbij sommigen duidelijk proberen mensen hun eigen voorkeur te verkopen.
Jammer omdat zowel de moderator van Laroprik als Berry duidelijk aangeven dit niet te willen.
Het lijkt een soort van masochistisch ritueel, net zoals een paar maanden gelden toen alvast afscheid werd genomen en de prik ter grave gedragen werd omdat hij op slot zou gaan.
Het is misschien wat gechargeerd, maar ik vind dit heel jammer, de sfeer wordt er duidelijk niet beter op
Het is na bovenstaande bericht van Berry ondertussen duidelijk wat er gaat gebeuren; en dat is mooi. We hebben straks de keuze uit 2 verschillende fora, de nieuwe prik met daarin een "statische prikpagina" van Sanoma; en de alternatieve site Laroprik van Mr X. .
De tijd zal leren welke de meest gebruikte gaat worden, de beste zal ongetwijfeld winnen.
Laten we dat proces een kans geven zonder ons nu direct in twee (of meer kampen) te verdelen.
Of weer eens tijd voor : [landrover.startpagina.nl]-!!
Gerrit
>> Landrover => Changing drivers into mechanics for over 60 years !! <<
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/09/2014 18:11 door G-men (Gargamel).
Berry Thx !!! Het statement waar ik op zat te wachten, heb er alle vertrouwen in dat er een mooi forum en werkende markt terugkomen !
Een werkende markt is er al, als je beter opgelet had, had je dat kunnen weten.
Bedankt voor je duidelijke uitleg Berry. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt en dat je net als de afgelopen 12 jaar dit forum voort zal zetten. Jij bent in elk geval niet degene die de deling veroorzaakt. Volgens mij doe je er alles aan om een mooi nieuw forum samen te stellen.
Juist andere initiatieven zorgen ervoor dat er verdeeldheid ontstaat. Ik zou het fijn vinden als daar mee gestopt werd. Het is een strijd die geen enkel doel dient.
Pas als de originele prik zou verdwijnen is het een dankbare taak om het op particulier initiatief voort te zetten.
Toch zal ook ik mij later daar aansluiten waar de meeste info zit. Daar is het tenslotte om te doen. Maar ik zou dat wel erg jammer vinden. Ik hou van tradities en behoud van het vertrouwde. Daarom vind ik land rovers ook zo leuk.
Juist andere initiatieven zorgen ervoor dat er verdeeldheid ontstaat. Ik zou het fijn vinden als daar mee gestopt werd. Het is een strijd die geen enkel doel dient.
Pas als de originele prik zou verdwijnen is het een dankbare taak om het op particulier initiatief voort te zetten.
Toch zal ook ik mij later daar aansluiten waar de meeste info zit. Daar is het tenslotte om te doen. Maar ik zou dat wel erg jammer vinden. Ik hou van tradities en behoud van het vertrouwde. Daarom vind ik land rovers ook zo leuk.
We hebben in de loop der jaren al meerdere schisma's gehad, met de nodige spanningen. (o.a. LR Brotherhood ver voor velen van jullie hier kwamen).
De sfeer hier op de prikpagina is altijd goed geweest.
De laatste tijd is dat wat minder, dat is jammer.
Wat is het probleem nu eigenlijk? Doe mee aan meerdere forums!
Van mij mag de prik gewoon doorgaan zo het nu is.
Zoek ik toch niet, als ik wat wil weten vraag ik het gewoon, ook al is dat dan voor de 100ste keer.
Rien
De sfeer hier op de prikpagina is altijd goed geweest.
De laatste tijd is dat wat minder, dat is jammer.
Wat is het probleem nu eigenlijk? Doe mee aan meerdere forums!
Van mij mag de prik gewoon doorgaan zo het nu is.
Zoek ik toch niet, als ik wat wil weten vraag ik het gewoon, ook al is dat dan voor de 100ste keer.
Rien
Dank Frans, maar die markt staat bij mij al een poosje op zwart sinds mn vacantie. Firefox, Adblocker wie het weet mag het zeggen, mijn aanname was gezien jullie gemopper dat ie al weg was.
Een ding wat ik zeker niet ga missen is het onnodig afzijken hier door de zgn incrowd.
Het begint met een C en eindigt op ommunicatie.......
Een ding wat ik zeker niet ga missen is het onnodig afzijken hier door de zgn incrowd.
Het begint met een C en eindigt op ommunicatie.......
Goed om van je te horen, Berry!
Zou de boel wel graag bij mekaar houden, wie weet kunnen jij en Bas van de laroprik eens 'n pintje vatten?
Zou de boel wel graag bij mekaar houden, wie weet kunnen jij en Bas van de laroprik eens 'n pintje vatten?