Weet iemand hoe het knopje van de ruitenwisserschakelaar van een series er af moet? Er zit iets metaalachtigs aan de onderzijde, enigszins verroest. Lijkt op een schroefje, maar is het blijkbaar niet.
Mvg Hans
Ruitenwisser schakelaar
Re: Ruitenwisser schakelaar
Dat ronde ding aan de onderkant is een vergrendeling,als je dat indrukt kan je de knop er aftrekken.
Hallo Hans,
Dat metaalachtig iest is een palletje met veertje erachter, dit moet ingedrukt, dan kan het knopje eraf geschoven.
Met kruipolie oid inweken en dan gangbaar maken tot je het voelt veren.
Succes
Erik.
(L)
Dat metaalachtig iest is een palletje met veertje erachter, dit moet ingedrukt, dan kan het knopje eraf geschoven.
Met kruipolie oid inweken en dan gangbaar maken tot je het voelt veren.
Succes
Erik.
(L)
Jullie zijn geweldig!
De reden is, ik heb in de watersportwinkel een bijna dezelfde gevonden. Alleen met twee standen plus indrukken, en niet van Lucas.
De eerste stand wordt een interval stand. Snelheidregelaar gaat onder het dashbordje komen, er zit al een gat. Elektronika raak ik wel kwijt ergens achter.
De tweede stand, standaard.
Foto's volgen dit jaar ergens. Tijd zat want geschorst
Mvg Hans
De reden is, ik heb in de watersportwinkel een bijna dezelfde gevonden. Alleen met twee standen plus indrukken, en niet van Lucas.

De eerste stand wordt een interval stand. Snelheidregelaar gaat onder het dashbordje komen, er zit al een gat. Elektronika raak ik wel kwijt ergens achter.
De tweede stand, standaard.
Foto's volgen dit jaar ergens. Tijd zat want geschorst

Mvg Hans