Startprobleem puma my2007
Startprobleem puma my2007
Hej! Eindelijk is er weer iets kapot Regelmatig stopt de startmotor als ik het contact omdraai. Hij gaat 1 keer rond en dan is het stil. Keer op keer. Na een minuut wachten start hij weer normaal. Iemand iets dergelijks ervaren?
[www.terrazzo.nl]
[www.hemmaibackabro.blogspot.com]
[www.terrazzo.nl]
[www.hemmaibackabro.blogspot.com]
Re: Startprobleem puma my2007
Slecht startrelais of ernstig versleten koolborstels lijkt me het meest waarschijnlijk.
Klinkt als de farmers disease. Gemakkelijke fix: uitstappen, auto op alarm, alarm er weer af. En hij start weer.
Oplossing, ik heb hm nog niet gevonden!
Het zit in het alarm. Ik heb er ook regelmatig last van.
Oplossing, ik heb hm nog niet gevonden!
Het zit in het alarm. Ik heb er ook regelmatig last van.
De mijne is er een paar weken geleden mee begonnen en doet nu helemaal niks meer. Staat een dorp verderop op een parkeerplaats. Ga eerst maar eens meten en kijken of de startmotor oké is.
Zodra ik weet wat het bij de mijne was laat ik het weten!
Zodra ik weet wat het bij de mijne was laat ik het weten!
Geen hoogspanning. Alle elektra is hier wel bovengronds, zou kunnen. Maar tijdens een koffiepauze hier 300km vandaan hetzelfde probleem.
Vandaag de startmoter eraf gepakt en die is gewoon als nieuw. Niks mis mee. Teruggebouwd en starten lopen. Ook na tien keer. Verder gegaan met andere dingen en even later starten: heulemaal niks...... Contact uit en weer starten en pats lopen. Schiet mij maar lek. Relais onder de bijrijderstoel (onder de cubby bij mij) bekeken en daar is ook niets aan te zien. Voor de zekerheid maar een andere ingestoken, maar ik geloof niet dat het daar in zit.......
Als ie het weer niet doet ga ik eerst een de schakelaar achterop het contactslot checken........
Dus: we zijn niks wijzer.
Als ie het weer niet doet ga ik eerst een de schakelaar achterop het contactslot checken........
Dus: we zijn niks wijzer.