Nu naar overgangsregeling MRB?
Nu naar overgangsregeling MRB?
Ik heb zodat uit een rrc 82 lpg gehaald om nog een paar maandjes voor €120 te rijden. Maar bedenk me nu pas of dat wel mogelijk is of moet ik tot 2015 wachten voor de mrb overgangsregeling?
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/08/2014 12:57 door Tom_RRC.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/08/2014 12:57 door Tom_RRC.
Re: Nu naar overgangsregeling MRB?
Helaas....... je kunt niet halverwege het jaar switchen. Je moet per jaar kiezen.
Maar ik dacht dat als de auto nu uit de schorsing komt je nog wel voor de overgangsregeling kan kiezen.
Je mag dan natuurlijk in december niet meer rijden
Je mag dan natuurlijk in december niet meer rijden
Kan gewoon,
Moet je de overgangsregeling even aanvragen middels een formulier op de site van de belastingdienst
Moet je de overgangsregeling even aanvragen middels een formulier op de site van de belastingdienst
Als hij geschorst geweest is kan het idd wel. Ik ging er eigenlijk vanuit dat de wagen gewoon in de wegenbelasting zat.
Hij is sinds december geschorst. Inmiddels alweer het benzine kenteken binnen. Ga een belletje naar de belastingdienst wagen morgenvroeg. Apk zit er nog op, dus hopelijk kan de benzinetank alweer leeg gereden zijn aan het einde vd week.
Bedankt allemaal!
Bedankt allemaal!
ik heb een defender uit 1983 was een 200 tdi maar omgebouwd naar 3,9 v8 met carberateurs.
de auto was geschorst vanaf december 2013. heb hem omgekeurd bij rdw en gaan rijden. kreeg eerst brief van belastingdienst dat ik 130 moest betalen dus vol tarief per maand. die moet je eerst netjes betalen ! en heb daarna gebeld en ik werd telefonisch aangemeld voor de oldtimer regeling. je krijgt dan na een paar weken een nieuwe rekening van maximaal 120 euro. en krijgt dan je eerste betaalde rekening terug als je de 2de betaald hebt.
alles netjes verlopen en rijd nu 110 3,9 v8 1983 voor 120 eurotjes. behalve de 3 maanden dan
disco1992
de auto was geschorst vanaf december 2013. heb hem omgekeurd bij rdw en gaan rijden. kreeg eerst brief van belastingdienst dat ik 130 moest betalen dus vol tarief per maand. die moet je eerst netjes betalen ! en heb daarna gebeld en ik werd telefonisch aangemeld voor de oldtimer regeling. je krijgt dan na een paar weken een nieuwe rekening van maximaal 120 euro. en krijgt dan je eerste betaalde rekening terug als je de 2de betaald hebt.
alles netjes verlopen en rijd nu 110 3,9 v8 1983 voor 120 eurotjes. behalve de 3 maanden dan
disco1992