Morgen om 13:45 moet ik me melden bij de RDW. Ik dénk dat ik er alles aan gedaan heb om mijn 109 III naar grijs te krijgen, maar zeker weten doe ik het niet. Want dat meten van de deur tot aan het hoogste punt van het dak, blijft mij een beetje vreemd. Maar goed:
[x] Zijkanten dicht
[x] Achterbak ruimte groot genoeg
[ ] Dak hoog genoeg
We zullen het zien! Hopelijk rond 15:00 een positief bericht alhier
Fijne avond!
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/07/2014 15:26 door Nelis Infra.
Ik was in Zwolle en hoopte dat de alphine ruitjes erin mochten blijven zitten; dit is niet het geval en waren ze streng in. Dus deze moet ik zelf nog even dicht maken en dan kan ik (zonder afspraak) terugkomen tussen 8 en 12 om alleen dit laatste punt te keuren. (a 27€)
Het was billenknijpen, want met het dak had het net zo goed slecht kunnen aflopen. Eigenlijk was het op het randje van afkeur, maar met een vriendelijk woord met de man, een blijk van interesse en een babbeltje over het weer was e.e.a. toch geregeld. Wat wel vervelender was, is dat er met het chassisnummer geknoeid zou kunnen zijn. Hij kon het niet met zekerheid zeggen, en samen met een collega besloten ze dat het voor akkoord was.
Hoi, zou je er dan niet gelijk nog een nieuw nummer in laten slaan bij de RDW i.v.m. het oog op de toekomst mocht je hem weer naar geel laten terug keuren of zoiets. Dan ben je gelijk helemaal zeker van de zaak:-) groet Leo
dat is helemaal geen slecht idee kost wel iets maar als je ooit iemand treft die overal zout op slakken legt ben je het haasje.
zou zeker even langs de rdw rijden en daar overleggen, het kan ook zijn dat er een aantekening gemaakt is over je nummer, misschien kan je daar een kopie van krijgen en is dat voldoende