De dust boots op mijn spoor- en stuurstang zijn weer eens versleten. Omdat ik geen zin heb om elke keer de complete kogels te vervangen heb ik een tijdje terug de after market dust boots van Flutpart gemonteerd, die gingen al bijna stuk als je er naar keek. Nu ben ik wederom op zoek naar een kwalitatieve after market boot, liefst van polyurethaan of van GOED rubber. Ik ben al uren aan het zoeken maar vind geen passende polyurethaan uitvoeringen voor Land Rover (wel voor Amerikanen)
Dus: wie heeft er ervaring met goede aftermarket dust boots?
Gelieve niet suggereren om toch alle kogels te vervangen want die zijn nog goed en ik heb het nogal druk momenteel
gewoon naar de locale amh (brezan,aps,amg oid) gaan met een oude stofhoes. Hebben ze zoveel van dat ze zelfs verkopen. Als ze vaak stuk gaan toch maar eens kijken of je kogels goed vrij kunnen bewegen of dat er iets niet helemaal lekker gemonteerd zit.
Benno
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/07/2014 15:55 door Benno.
vergesmeerde kogels hoort of een gaatje in te zitten of geen ringetje, nl het overtollige vet moet weg kunnen, ( ja apk afkeur) anders blazen ze zich op en zijn ze zo stuk.
rede om nieuwe kogel is , is het hoesje stuk, dan kan er roest zijn en kogel vast lopen, vandaar vernieuwen.