dag allemaal
ik heb een defender 90 uit 1987 en ik heb ik mijn stuurhuis en stuurkolom vervangen omdat mijn stuurhuis lekte. de nieuwe huis komt van een nieuwe defender uit 2011. mijn oude stuur past alleen niet op de stuurkolom. klopt dat of doe ik misschien iets verkeerd?
bedankt allemaal
groetjes mike
stuur past niet op nieuwe stuurkolom
Re: stuur past niet op nieuwe stuurkolom
dat klopt. Het is ook het handigst als je gewoon onderdelen vervangt door dezelfde onderdelen. Ja defender is een heel eind het zelfde gebleven maar niet alles past 1 op 1! Gewoon oude stuur kolom terug plaatsen. Of bij behorend stuur kopen.
Hoi Mike,
Klopt past niet altijd 87 dunne as en 2011 dikke as. gaat om de splines 36 of 48.
Heb de fout reeds met een sportstuur gemaakt ik heb een Def 110 uit 90 dunne stok.
even het bij passende stuur ophalen. Of sportstuur met dunne naaf adapter heb ik nu ook.
groet Jurgen
Klopt past niet altijd 87 dunne as en 2011 dikke as. gaat om de splines 36 of 48.
Heb de fout reeds met een sportstuur gemaakt ik heb een Def 110 uit 90 dunne stok.
even het bij passende stuur ophalen. Of sportstuur met dunne naaf adapter heb ik nu ook.
groet Jurgen
wat een snelle antwoorden
bedankt allemaal dan ga ik dus een adapter kopen met een sportstuurtje...dat leek me altijd al wel een goed idee
prettig weekend allemaal

bedankt allemaal dan ga ik dus een adapter kopen met een sportstuurtje...dat leek me altijd al wel een goed idee
prettig weekend allemaal
-
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/07/2014 12:02 door Nijhuis.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/07/2014 12:02 door Nijhuis.