rijden rondom Utrecht
rijden rondom Utrecht
Is er nog iemand die zin heeft om laatste dagen voor einde van het jaar nog wat te blubberen?
Weet ff niet de meest mooie plekjes, maar met twee of een aantal auto's meer kom je altijd verder.
leidsche rijn of ergens in een straal van een uurtje rondom Utrecht?
Brabant kan ook: tegen einde van het jaar moet ik naar mn stallingsadres in Best...
Treurig maar waar.
De kerstrit(ten) past me niet, maar wil best graag nog even het asfalt af. Wie nog meer?
pb mag ook, als ik ergens kan aanhaken.
groet,
Laurens
109 series III
Weet ff niet de meest mooie plekjes, maar met twee of een aantal auto's meer kom je altijd verder.
leidsche rijn of ergens in een straal van een uurtje rondom Utrecht?
Brabant kan ook: tegen einde van het jaar moet ik naar mn stallingsadres in Best...
Treurig maar waar.
De kerstrit(ten) past me niet, maar wil best graag nog even het asfalt af. Wie nog meer?
pb mag ook, als ik ergens kan aanhaken.
groet,
Laurens
109 series III
Re: rijden rondom Utrecht
Laurens,
Waar stal jij je auto?
Groeten,
Franc.
Defender 90 '85 RHD, groen met nu een gegalvaniseerd chassis, werkeloos....
Range Rover Classic 3.5 V8 '85 LHD, groen sinds kort op Benzine
Waar stal jij je auto?
Groeten,
Franc.
Defender 90 '85 RHD, groen met nu een gegalvaniseerd chassis, werkeloos....
Range Rover Classic 3.5 V8 '85 LHD, groen sinds kort op Benzine
Bij mn schoonouders in de achtertuin... (st oedenrodeseweg)
Onder een afdakje. ( nog te timmeren van de zomer..)
Bandjes van de grond. Af en toe maar laten lopen en een rondje in de tuin sturen.
Weet nog niet precies hoe het verder gaat. Msschn benzine ombouw en anders 6 jaar wachten.
We hebben net een kleine, dus financieel is het misschien ook wel goed om 6 jaar even geen uitgaven te doen aan de hobby. KDV is duur zat..
groet!
Onder een afdakje. ( nog te timmeren van de zomer..)
Bandjes van de grond. Af en toe maar laten lopen en een rondje in de tuin sturen.
Weet nog niet precies hoe het verder gaat. Msschn benzine ombouw en anders 6 jaar wachten.
We hebben net een kleine, dus financieel is het misschien ook wel goed om 6 jaar even geen uitgaven te doen aan de hobby. KDV is duur zat..
groet!
Als je hier in brabant wilt rijden ben je van harte welkom weet hier nog genoeg zandpaden en zo zwaar als je het zelf wil maken
Laurens,
Klinkt een beetje als mijn plan, maar mijn schoonouders gaan een auto in de tuin niet leuk vinden
Daar moet ik nog wat op vinden.
Groeten,
Franc.
Klinkt een beetje als mijn plan, maar mijn schoonouders gaan een auto in de tuin niet leuk vinden
Daar moet ik nog wat op vinden.
Groeten,
Franc.
@ Franc: wellicht moet ik ook nog een keer verkassen in de komende jaren.
Voor nu is het de minst slechte oplossing.
Droog stallen is natuurlijk ook beter. Maarja: in een caravanstalling sleutel je weer niet..
Ik las dat Schepens personenauto's stalt voor 260,00 / jr. Over 6 jaar bezien is dat wel weer een sloot geld....
Vind het dan vooral vervelend dat ik de auto niet meer zie en niet meer op mn eigen tijd kan starten of sleutelen.
We zullen zien.
Voor nu is het de minst slechte oplossing.
Droog stallen is natuurlijk ook beter. Maarja: in een caravanstalling sleutel je weer niet..
Ik las dat Schepens personenauto's stalt voor 260,00 / jr. Over 6 jaar bezien is dat wel weer een sloot geld....
Vind het dan vooral vervelend dat ik de auto niet meer zie en niet meer op mn eigen tijd kan starten of sleutelen.
We zullen zien.