Zojuist gebeld met de belastingdienst :
Om in aanmerking te komen voor het grijze (ondernemerstarief) moet mijn "79 serie 88 diesel voldoen aan de inrichtingseisen van
een bestelwagen dus:
een TUSSENSCHOT
neem meneer kruims leuker kunnen we het niet maken !!!!
groetnn
tussenschot
Re: tussenschot
Tja meneer Kruims ... waarom zou een 1979er Serie 88 diesel niet aan de inrichtingseisen van een bestelwagen moeten voldoen ?
't Zou wel leuker zijn, als je zelf mocht kiezen tegen welke tarieven je wordt aangeslagen ...
....... doe mij maar een nihil-tarief in de jaren dat ik veel verdien, en een toptarief in de jaren dat het tegen zit.
Marc
't Zou wel leuker zijn, als je zelf mocht kiezen tegen welke tarieven je wordt aangeslagen ...
....... doe mij maar een nihil-tarief in de jaren dat ik veel verdien, en een toptarief in de jaren dat het tegen zit.
Marc
Dat gaat krap worden als je aan de inrichtingseisen wilt voldoen betreft de mrb grijs kenteken en het economische blok van 125x98x30cm met een 88/109
mijn frustatie zit in het feit dat ik na alle MRT perikelen geen rekening heb gehouden met de aanpassingseisen t.a.v. een verlaagd tarief voor commercieel gebruik
k had mij er al bij neergelegd om E 84 per kwartaal te moeten betalen dit wordt echter zonder aanpassing E 291--
k ga echt niks aanpassen, zul je zien heb je dit voor elkaar bedenken ze weer wat anders, nee die haagse club is mij veel te onbetrouwbaar
groetnn
k had mij er al bij neergelegd om E 84 per kwartaal te moeten betalen dit wordt echter zonder aanpassing E 291--
k ga echt niks aanpassen, zul je zien heb je dit voor elkaar bedenken ze weer wat anders, nee die haagse club is mij veel te onbetrouwbaar
groetnn