Retour 2.5 na
Retour 2.5 na
Help! Wie weet welk nippel retour is en welke moet worden afgedopt. Zitten er 2 naast elkaar 1 aan de kant van het blok andere aan de kant van de pomp. Welke is de retour?
Re: Retour 2.5 na
Een retourleiding mag je niet afdoppen!
Je weet niet waar er een druk wordt opgebouwd en wat er fout kan gaan, de brandstofpomp geeft meer diesel dan nodig.
Mvg Thimo.
Je weet niet waar er een druk wordt opgebouwd en wat er fout kan gaan, de brandstofpomp geeft meer diesel dan nodig.
Mvg Thimo.
Heeft altijd zo gezeten. Maar ze zijn losgemaakt door iemand
En die weet niet meer hoe ze zaten. Zitten dus 2 nippels op de pomp
1 was afgedopt en de andere moet de retour op.
En die weet niet meer hoe ze zaten. Zitten dus 2 nippels op de pomp
1 was afgedopt en de andere moet de retour op.
Volgens mij zijn het 2 aanvoeren, de retour zit op de verstuivers. Die het dichts bij de V- snaren vult oa het huis waar de "gas" armpjes in zitten ( waar ook het ontluchtertje op zit).
De 2e naar achter zit op een drukklep deel waar ook een filtertje in zit. Ik heb het vermoeden dat dit naar de plunjers van de pomp gaat, maar dat weet ik niet zeker.
Dat ik het filtertje er uithaalde zat er een heel klein beetje vuil aan de slang kant, dus stroomt het daar (ook) naar binnen.
Suc6 Rob
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/01/2014 20:28 door RobSLaro.
De 2e naar achter zit op een drukklep deel waar ook een filtertje in zit. Ik heb het vermoeden dat dit naar de plunjers van de pomp gaat, maar dat weet ik niet zeker.
Dat ik het filtertje er uithaalde zat er een heel klein beetje vuil aan de slang kant, dus stroomt het daar (ook) naar binnen.
Suc6 Rob
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/01/2014 20:28 door RobSLaro.