Storing alarm 110
Storing alarm 110
Ik heb een 110 uit 1998 met een door landrover ingebouwde alarminstalatie en startonderbreker die een eigen leven is gaan leiden, de startonderbreker gaat te pas aan of uit waar door de soleniodklep de diesel toevoer sluit ook onder het rijden.
Nu is er een volgend probleem bij gekomen verlichting werkt maar half en de ruitenwissers gaan 4 tot 5 min wissen.
Het liefste zou ik dat ding er uit slopen maar ik an geen schema vinden de module die er inzit is een YWJ500020.
Groeten,
Jack
Nu is er een volgend probleem bij gekomen verlichting werkt maar half en de ruitenwissers gaan 4 tot 5 min wissen.
Het liefste zou ik dat ding er uit slopen maar ik an geen schema vinden de module die er inzit is een YWJ500020.
Groeten,
Jack
Re: Storing alarm 110
Hoi Jack, Ik heb een gelijke als de jouwe en zelfde vage problemen. Ik heb een kabeltje gekocht en een relais omzeild. Nu kan ik nog wel alarm gebruiken tegen inbraak maar niet meer voor startonderbreking. Hoop problemen weg. Als je wilt kan ik wel gaan zoeken hoe of wat voor kabeltje (origineel Land Rover) en welk relais ik had gepakt.
hoi
voor dat je dit alles doet.
in je contakt slot bij een 98 def, met start onderbreker( dit hebben ze niet allemaal, wel als hij in nl of d geleverd is in 98, zie parts mannuel), zit een spoel die matcht met je responsor ( afstandsbediening)
dus
is je battarijtje ver leeg
of
hangt je afst bediening te ver weg
start hij niet.
probeer eerst eens een nieuw bat in je afstandsbediening.
meen me te herrinneren dat dan ook op je dachbord een lampje gaat branden , dacht motorlampje maar weet dit alles niet zeker.
gr pascal
voor dat je dit alles doet.
in je contakt slot bij een 98 def, met start onderbreker( dit hebben ze niet allemaal, wel als hij in nl of d geleverd is in 98, zie parts mannuel), zit een spoel die matcht met je responsor ( afstandsbediening)
dus
is je battarijtje ver leeg
of
hangt je afst bediening te ver weg
start hij niet.
probeer eerst eens een nieuw bat in je afstandsbediening.
meen me te herrinneren dat dan ook op je dachbord een lampje gaat branden , dacht motorlampje maar weet dit alles niet zeker.
gr pascal
Bedankt voor de tip klopt allemaal alles schakelt in en uitlamp je knippert en gaat uit maar het ding leidt een eigen leven.
Robbie,
als je het part nummer op wil zoeken graag.
Groeten,
Jack
Robbie,
als je het part nummer op wil zoeken graag.
Groeten,
Jack
Robbie,
Ik heb ook problemen gehad met mijn startonderbreker.
Voor de 300TDI van Discovery is een Bypass te koop. Volgens de verkoper (Devon 4x4) zou die ook passen op een Defender. Helaas past die niet op mijn 98 Defender.
Zou in het groene kastje moeten achter je dashboard. (AMR6431 saat er bij mij op)
Maar als jij weet hoe ik hem toch permanent uit kan schakelen, dan houd ik me ook aanbevolen....
Mvg
Ad van de Ven
Ik heb ook problemen gehad met mijn startonderbreker.
Voor de 300TDI van Discovery is een Bypass te koop. Volgens de verkoper (Devon 4x4) zou die ook passen op een Defender. Helaas past die niet op mijn 98 Defender.
Zou in het groene kastje moeten achter je dashboard. (AMR6431 saat er bij mij op)
Maar als jij weet hoe ik hem toch permanent uit kan schakelen, dan houd ik me ook aanbevolen....
Mvg
Ad van de Ven
Ik stuur diegene die willen wel per PM de oplossing, lijkt me niet verstandig dit publiekelijk te doen aangezien er misschien ook mensen met minder goede bedoelingen (lees hufters) zijn die meelezen
groeten
Rob
groeten
Rob
denk dat wil er ene uberhoubt (lenen). dan is klakson los trekken en + naar pomp genoeg om weg te rijden,
dus maakt het niet uit of je dit post, van jou is meer werk.
ps toen de start onderbrekers pas uitkwamen , lenen ze eerst een oprijwagen dat is eens op tv geweest ergens.
gr pascal
dus maakt het niet uit of je dit post, van jou is meer werk.
ps toen de start onderbrekers pas uitkwamen , lenen ze eerst een oprijwagen dat is eens op tv geweest ergens.
gr pascal
Jack, heb je gisteren al een persoonlijk bericht gestuurd via forum, laat even weten of je die ontvangen hebt