roofrack op tropendak
roofrack op tropendak
Hallo mensen,
Ik ben op zoek naar een roofrack voor mijn 109, alleen deze heeft een tropendak, dus ietsje hoger als standaard.
Mijn vraag is dan ook kan ik elke roofrack monteren of moet ik een aangepaste versie hebben.
Groeten John,
die eindelijk weer een LR heeft....
voorheen LW, nu 109!
Ik ben op zoek naar een roofrack voor mijn 109, alleen deze heeft een tropendak, dus ietsje hoger als standaard.
Mijn vraag is dan ook kan ik elke roofrack monteren of moet ik een aangepaste versie hebben.
Groeten John,
die eindelijk weer een LR heeft....
voorheen LW, nu 109!
Re: roofrack op tropendak
Ik heb er een op m'n 109 met tropendak -geloof een brownchurch- past prima. Zat oorspronkelijk op m'n defender. Denk dat het dus geen probleem mag zijn.
Hoi John
Er bestaan roofracks speciaal voor 109 met roofrack Veelal te koop bij de bekende handelaren
Met vriendelijke groet
Leo
Er bestaan roofracks speciaal voor 109 met roofrack Veelal te koop bij de bekende handelaren
Met vriendelijke groet
Leo
Hi,
Ik heb nog een Roofrack liggen waar ik vanaf wil.
Laat maar weten.
Groeten,
Robert
Ik heb nog een Roofrack liggen waar ik vanaf wil.
Laat maar weten.
Groeten,
Robert
Hallo Robert,
Ik heb mijn profiel aan gepast, heet tegenwoordig john109, wat wil je voor het roofrack hebben, stuur me even een priveberichtje.
Groeten John
die eindelijk weer een LR heeft...
vroeger LW, nu 109!
Ik heb mijn profiel aan gepast, heet tegenwoordig john109, wat wil je voor het roofrack hebben, stuur me even een priveberichtje.
Groeten John
die eindelijk weer een LR heeft...
vroeger LW, nu 109!