Ik ben mijn landrover aan het omzetten naar benzine, vanwege de nieuwe belastingmaatregelen.
Nu heb ik in het najaar van vorig jaar een spaanse landrover motor gekocht in Maaskantje (St.Michielsgestel) , in de Zandstraat, maar ik weet niet meer hoe de man waar ik hem van kocht heet. We hebben de motor toen nog samen, met een takel, achterin een Citroen C4 Picasso getakeld.
Ik ben vandaag bij de RDW geweest en ik moet aantonen waar de motor vandaan komt, nou weet ik dat deze motor uit zijn landrover kwam, omdat hij deze had omgebouwd naar een Diesel, jaren geleden. (was een grijs kenteken) Dit had hij mij verteld.
Hij komt wel eens op de prikkerpagina's, want hij wist mij te vertellen dat er een Santana kilometer teller set te koop stond op de prikmarkt.
Zou degene die dit was contact met mij willen opnemen, want de auto kan alleen worden goedgekeurd op benzine als wordt aangegeven uit welke auto de motor komt. Het gaat er puur om te weten dat de motor niet gestolen is, verzekerde de keurmeester mij.
Groet,
nul-zes 55784801
of henk.vandongen at gmail.com
Henk van Dongen, Santana 109 Diesel (omgekeurd naar Benzine