Prikkertransport gevraagd
Prikkertransport gevraagd
Beste allemaal,
Ik kan bij een medeprikker een dak voor een 4 deurs RRC oppikken.
Helaas ligt Doetinchem de ophaalplaats niet bij mij in de buurt en is mijn eigen RRC niet in staat om heen en weer te rijden.
Dus, is er iemand die het dak vanuit Doetinchem in Amsterdam/Beverwijk kan krijgen?
Brandstofkosten worden vergoed en het beroemde pak gevulde koeken hoort er ook bij.
Ik weet het, het is een groot voorwerp en dat het niet vanzelf gaat.
Mvgr Michel WaZ
RRC '86 V8
Ik kan bij een medeprikker een dak voor een 4 deurs RRC oppikken.
Helaas ligt Doetinchem de ophaalplaats niet bij mij in de buurt en is mijn eigen RRC niet in staat om heen en weer te rijden.
Dus, is er iemand die het dak vanuit Doetinchem in Amsterdam/Beverwijk kan krijgen?
Brandstofkosten worden vergoed en het beroemde pak gevulde koeken hoort er ook bij.
Ik weet het, het is een groot voorwerp en dat het niet vanzelf gaat.
Mvgr Michel WaZ
RRC '86 V8
Re: Prikkertransport gevraagd
Wel..
Als iemand het van Doetinchem naar Putten (omgeving Amersfoort) wil brengen, kan ik er wel voor zorgen dat het op een korte termijn in Wijk aan Zee komt.
Ik zorg dan wel voor de koeken voor de eerste helft van het traject.
Als iemand het van Doetinchem naar Putten (omgeving Amersfoort) wil brengen, kan ik er wel voor zorgen dat het op een korte termijn in Wijk aan Zee komt.
Ik zorg dan wel voor de koeken voor de eerste helft van het traject.
Alvast mijn dank .Desnoods komen ze per post Erwin enne mocht je op een mooie zomerdag naar het strand van Wijk aan Zee komen dan even langs Snackpaviljoen Zuid, dan zorg ik voor de versnapering en drankjes.
Groet Michel WaZ
RRC '86 V8
Groet Michel WaZ
RRC '86 V8
Ik woon zelf in doetinchem en ben a.s. woensdag-avond t/m zondagmiddag in eindhoven, heb je een indicatie van de afmetingen?
Ruim gemeten is de lengte 2,35 mtr en de breedte 1,55 mtr .
RRC '86 V8
RRC '86 V8
Hmm, da's breder als de aanhanger, dat wordt hem niet dus...
Breder dan de aanhanger. Vast, maar dan heb je nog twee keer de wielkast breedte.
Je kan hem ook gewoon boven op de aanhanger binden zolang het maar binnen de wielkasten blijft toch?
Michel; voor een gezellige snack en een gezamenlijk ritje over het strand tot aan Callantsoog en weer terug.
Dan ga ik van de week wel even naar Doetinchem, jouw "pakketje" halen.
Afgelopen weekend was ik nog op het strand (elk jaar, minimaal twee keer), dus NU kunnen we dat nog.
Je kan hem ook gewoon boven op de aanhanger binden zolang het maar binnen de wielkasten blijft toch?
Michel; voor een gezellige snack en een gezamenlijk ritje over het strand tot aan Callantsoog en weer terug.
Dan ga ik van de week wel even naar Doetinchem, jouw "pakketje" halen.
Afgelopen weekend was ik nog op het strand (elk jaar, minimaal twee keer), dus NU kunnen we dat nog.
Super de luxe Erwin Ik zal even contact opnemen met Marcel dat jij hem komt halen, als het mogelijk is kan je dat het beste met hem kort sluiten. Ik mail je wel even zijn nmr en email adres.
De snack en drankje staat hoor ! Brandstofkosten ? Dan het ritje naar Callantsoog .........oei ik weet niet of dat op dit moment verstandig is om dat nu te doen.......strandhuisjes en de opbouw hiervan..........kunnen we beter even in september/oktober met het afbouwen even het strand op gaan denk ik. Heb ik ook nog ff tijd om de Range echt goed te krijgen.
Was je ook een strandhuisje aan het opbouwen/spullen rijden?
Hartelijk dank alvast,
Groet Michel WaZ
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/04/2014 23:43 door Michel WaZ.
De snack en drankje staat hoor ! Brandstofkosten ? Dan het ritje naar Callantsoog .........oei ik weet niet of dat op dit moment verstandig is om dat nu te doen.......strandhuisjes en de opbouw hiervan..........kunnen we beter even in september/oktober met het afbouwen even het strand op gaan denk ik. Heb ik ook nog ff tijd om de Range echt goed te krijgen.
Was je ook een strandhuisje aan het opbouwen/spullen rijden?
Hartelijk dank alvast,
Groet Michel WaZ
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/04/2014 23:43 door Michel WaZ.